Story Cubes: Harry Potter to najnowsza gra, która składa się z 9 kości, 54 obrazy, nieskończona ilość opowieści o czarodziejach!
Tak autor zachęca najnowsza grę firmy Rebel.
Rzuć zaklęcie, turlnij kostki i przenieś się w magiczny świat czarodziejów, tworząc własne opowieści w oparciu o wylosowane symbole. Jakie przygody tym razem czekają na Harry'ego, Rona, Hermionę i inne popularne postaci? Czego się nauczą, a czemu będą musieli stawić czoła? Czy Sam-Wiesz-Kto znów zaatakuje? A może tym razem... wygra?
Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy Wam wiele radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes: Harry Potter to 9 estetycznie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji.
Na czym to polega?
Rzuć wszystkimi kostkami. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu..." lub, jeśli wolisz, "Pewnego razu...". Następnie opowiedz historię w oparciu o 9 obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od dowolnego, najlepiej od tego, który jako pierwszy przykuł Twoją uwagę.
Nie ma złych odpowiedzi, jedyne co Cię ogranicza, to Twoja własna wyobraźnia. Obudź ją w sobie i daj się jej ponieść, a fantastyczne opowieści same zrodzą się w Twojej głowie!
Dlaczego pokochasz tę grę?
W Story Cubes nie ma sztywnych reguł, chodzi wyłącznie o dobrą zabawę przy tworzeniu opowieści. Możesz bawić się samodzielnie lub zaprosić do zabawy znajomych. Każde z Was może opowiadać własną historię lub zdanie po zdaniu konstruować jedną wspólną.
Możliwości wykorzystania gry są praktycznie nieograniczone, dzięki czemu Story Cubes świetnie sprawdzą się zarówno w małych, jak i naprawdę dużych grupach. Kto w waszym gronie najbardziej zaimponuje pozostałym pomysłowością, wyobraźnią i umiejętnością snucia pasjonujących opowieści?
Zawartość pudełka:
9 kości opowieści
zasady gry
metalowa puszka
Kości opowieści to kostki do gry, na których umieszczone są piktogramy. Po rzucie kośćmi pojawiają się rysunki, które inspirują dzieci do wypowiadania się i budowania opowieści. Prace z kośćmi można zacząć od nazywania poszczególnych symboli, by w dalszej kolejności dojść do tworzenia historii i opowiadań rozwijając słownictwo czy pobudzać kreatywności.
Po otrzymaniu gry powędrowała ona prosto do mojej torebki, aby wypróbować ja z moimi uczniami i muszę przyznać, że świetnie się sprawdza jako narzędzie do ćwiczenia kompetencji językowych. Moi uczniowie to młodzież niepełnosprawna intelektualnie, nie kiedy fani Harrego Pottera- to dodatkowy plus. :) Po wytłumaczeniu zasad gry przeszliśmy do zabawy- i szczerze mówiąc nie wiem kiedy czas przeznaczony na zajęcia się nam skończył.
Uczniowie mieli możliwości tworzyć historię- opowiadanie, które zostało nagrane i umieszczone na naszej stronie szkolnej.
A w domu z Krzysiem równie dobrze się bawiliśmy- minus taki, że Krzyś (7,5 lat) nie pamiętał wszystkich postaci z Harrego Pottera- ale to nie była przeszkoda- powstały nowe nazwy, nowe imiona :) I to uważam za największy plus tej gry, że można tak interpretować obrazki- piktogramy na kostkach, aby powstała super opowieść. Nawet nasza babcia- a prababcia Krzysia, która ma 88 lat zainteresowała się i z nami grała.
Gorąco polecam, to świetna gra dla całej rodziny.
Pozdrawiam
ZosiaSadosia
Hehe niezła gra :):):)
OdpowiedzUsuńZapowiada się ciekawie. Dzięki.
OdpowiedzUsuń