wtorek, 17 lipca 2012

Witam :)

Był pomysł i jest powstał blog Klubu Twórczych Mam :) witam Was serdecznie, mam nadzieję że będzie się tu działo. Jeśli macie jakieś pomysły uwagi to piszcie, będziemy działać. Mam nadzieję, że powstanie tu wiele wspaniałych prac nie tylko moich :)
Czekam z niecierpliwością na Wasze prace W temacie Morskiej Bryzy. Jak skończycie poślijcie mi na maila lub podajcie linki do nich a stworzę tutaj galerię wszystkich :) pozdrawiam blogujące i twórcze mamy i nie tylko :)

15 komentarzy:

  1. Podziwiam Cię i Twoją chęć tworzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. na morską bryzę to się piszę :) a oto link:
    http://domowerobotki.blogspot.com/2012/06/moze-by-tak-morze.html
    pozdrawiam twórcze mamuśki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł - takie twórcze wsparcie! Szkoda, że gdy ja (przez kilka długich lat!) byłam etatową mamą, blogowanie nie było jeszcze tak powszechne... Ale mam nadzieję, że dzięki Tobie uda mi się nadrobić ten czas ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się bardzo, że ten blog powstał!
    Jak tylko wrócę z wyjazdu to oczywiście coś wrzucę.
    Chętnie też pomogę w prowadzeniu bloga.

    Dzięki Wiolu!

    OdpowiedzUsuń
  5. A mama prawie 16latki się liczy???? Ciagle coś robię i często doa corki... w sumie dla niej od kiedy się urodziła:)
    A pomysł świetny

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Chętnie dołączę do "współtwórców" jeśli można? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też chętnie dołączę:)Fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny pomysł :) Chętnie dołączę do Twórczych Mam
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Great idea :) Z miłą chęcią się przyłączę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja też chętnie się przyłączę. Może cośik wymyślę w zadawanych tematach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie, że powstał taki blog :) Ja co prawda jestem mamusią od 2 miesięcy ale chętnie dołączę do Waszego grona dziewczyny - jeśli można? :)
    Do tej pory z mojej twórczości korzystały maluchy mojego brata ale niebawem powstanie coś co może zainspiruje mamy najmniejszych dzieciaczków :)

    Na razie kończę i kończę kołderkę dla mojego malucha - może dzięki Wam bardziej się zmobilizuję do tworzenia :)

    Pozdrawiam,
    ComoLaLuz

    OdpowiedzUsuń
  12. ha w tym samym czasie wpadłam na pomysł aby w moim mieście stworzyć Klub Kobiet Kreatywnych:-) Jutro pierwsze spotkanie robocze! Trzymajcie Kciuki:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetny pomysł. To zmobilizuje i mnie do stworzenia czegoś dla mojej królewny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł, chętnie się przyłącze. Jako mama 4-latki dopiero się rozkręcam :)

    OdpowiedzUsuń