niedziela, 14 lipca 2013

Podsumowanie wyzwania czerwcowego z Hanką

Ufff ale ten czas leci niesamowicie:)
Nadszedł czas by posumować wasze zmagania 

Bardzo mało osób wzięło udział i wielkie dzięki dla wszystkich którzy jednak zaryzykowali :)

Jednogłośnie ogłaszam że wyzwanie wygrała 
za perfekcyjne zorganizowanie urodzinek córki


 


Zapraszam  do Dagi gdzie zobaczycie więcej zdjęć.
I nie mogłam obojętnie przeserfować obok pracy
za świetną interpretację zabawek dla dzieci
Więcej zdjęć u Edytki
A wyróżnienia w tym wyzwaniu za perfekcyjnie wykonane zadanie otrzymują  osoby:

za perfekcyjnie przygotowany stół z wszelkimi dodatkami
za truskawkowe perfekcyjne ciasto mmmmm.........
za bukiet słodkości

A OTO BANEREK DLA WAS DZIEWCZYNY
DO POBRANIA
Zdjęcie pochodzi z internetu.Przerobione przeze mnie  na potrzeby wyzwania
A DAGĘ I EDYTKĘ
proszę o kontakt ze mną na emaila czeka na Was ode mnie niespodziewajka:)

            Dziękuję  wszystkim bardzo serdecznie za udział w wyzwaniu i zapraszam do
 udziału w następnym wyzwaniu

Ps.Zdjęcia pochodzą z blogów dziewczyn które zostały nagrodzone za 
"PERFEKCYJNIE WYKONANE WYZWANIE CZERWCOWE "          

8 komentarzy:

  1. Fantastycznie dziewczyny!! dobra robota")

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie.
    Pochwale się w najbliższym wpisie.
    Ps. Chabrowa Panienka, a nie Habrowa Panienka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromnie dziekuje :)Tez sie pochwale w nastepnym wpisie :) Pozdrowienia dla wszystkich prefekcyjnych mam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej jak mi miło :) juz pisze do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje:)Pomysłowe dziewczyny z Was:)

    OdpowiedzUsuń