wtorek, 25 listopada 2014

Podsumowanie wyzwania Gościnnej Projektantki ZAMEK i nowy temat BALON

Witajcie. Niedawno zakończyliśmy wyzwanie Dagmary-ZAMEK.
Zgłoszenia były 4 a Dagmara, nasza Gościnna Projektantka postanowiła nagrodzić 2 osoby...
Zatem  wszystkie 4 dziewczyny...
...poczęstujcie się banerkiem



 oraz...







...Dagmara prosi o kontakt mailowy "KasięN" i "made by asio" :) w celu ustalenia szczegółów przesyłki (dagetart@gmail.com)


Prace o tematyce ZAMKU zgłosiły także:
http://ek-art.pl/zamkowe-sny/ (klik)
oraz 
http://malwinkowo-scrap.blogspot.com/2014/11/zamek-nad-czarnym-jeziorem.html (klik)

BARDZO DZIĘKUJEMY ZA UDZIAŁ W ZABAWIE :)

A dziś chciałabym Wam przedstawić Anulkę...a wraz z nią nowe wyzwanie. Nim jednak przejdziemy do tematu wyzwania, pozwólcie, że przedstawię Wam Anię.


Oto, co sama o sobie ma do powiedzenia:

"Serdecznie wszystkich witam;) bardzo dziękuję za zaproszenie od ekipy Twórczych Mam. Cieszę się, że dzisiaj to ja mogę zaproponować Wam  i Waszym dzieciom wspólną zabawę.
Mam na imię Anka ale każdy mówi do mnie Anula lub Anulek, jestem mamą dwóch dziewczynek Michasi i Oli, jak to tradycyjnie bywa jestem, matką swoich córek, żoną swego męża i córką swojej mamy. Przez trzy lata prowadziłam blog "Barwy tęczy" i przyszedł czas na zmiany. Pisanie bloga zakończyłam, ale wspaniałe przyjaźnie blogowe pozostały.
Prowadzę warsztaty z dziećmi, wspieram akcje szkolne i charytatywne, szyję anioły i co jeszcze mi wpadnie do głowy. Spełniam się też w kuchni i jestem straszną gadułą.
Mam duże poczucie humoru i uśmiech na twarzy, który praktycznie nie znika nigdy… W dzisiejszych czasach, kiedy to czas biegnie szybko, staram się wychować dziewczyny na mądre i zaradne kobiety, choć przyznam się jest to wielkie wyzwanie, samo życie...
Jednak nagrodą jest czas spędzony z dziewczynami i rodziną bezcenny…
Oto ja i kilka moich prac;)"





NOWY TEMAT wyzwania Gościnnej Projektantki to BALON

Anulka zachęca Was do kreatywnej zabawy:

"Jedną z możliwości wykorzystania balonu jest zrobienie pinaty.
Potrzebujemy nadmuchany balon, rozrobiony klej wikol z wodą oraz gazety.
Do miseczki wlewamy rozcieńczony wikol, następnie moczymy kawałki gazety i naklejamy na balon, obklejamy  całego zostawiając  5cm czystego balonu przy wiązaniu (ten kawałek będzie tworzyć otwór) pamiętajcie, że nie może być prześwitu, najlepiej okleić balon kilkoma warstwami gazet.
Gdy ukończymy odstawiamy balon do wyschnięcia. Gdy gazety będą suche (przeważnie odstawiamy balon na noc) przygotujcie sobie bibułę, flamastry samoprzylepne papiery. Bibułę kolorową przecinamy na długie paski i z jednej strony przycinamy frędzelki. Następnie zaczynając od zawiązania balonu  oklejamy za pomocą kleju i bibuły cały balon. Gdy okleicie cały balon, możecie wykończyć je doklejając oczy, dzióbki, uszy, nos, ulubione postacie z bajek, ulubione zwierzątka. Gdy praca będzie skończona za pomocą szpilki, przebijacie balon.Gdyby jednak pod wpływem pęknięcia balonu praca troszkę wklęsła nie martwcie się wystarczy wsadzić rękę i odpowiednio uformować;) Do środka można wrzucić cukierki batoniki, świetna zabawa na przyjęciu urodzinowym, taka niespodzianka."





"Mam nadzieję, że Wasze prace i Waszych pociech będą wspaniałe.

A teraz niespodzianka ode mnie i moich córek"


"Praca, która nam się najbardziej spodoba zostanie wyróżniona tym oto aniołkiem oraz słodkościami."


ZASADY jak zawsze:


1. Termin zgłaszania prac od 25 listopad - 7 grudzień (do północy) w komentarzu pod tym postem prosimy o umieszczenie linka przekierowującego do posta, w którym prezentujecie swoją pracę. (Wrzucać można też do żabki inlinkz)
2. Można zgłosić maksymalnie 3 prace.
3. Prace powinny być nowe, wcześniej niepublikowane.
4. Prosimy o umieszczenie podlinkowanego banerka u siebie na blogu.


zdjęcie z sieci

ZAPRASZAMY do ZABAWY :)
Zespół KTM

9 komentarzy:

  1. Szkoda, że tak mało zgłoszeń, niech żałują ci, którzy nie bawili się zamkami :) Dziękuję serdecznie! Juz piszę do Gościnnej Projektantki i witam kolejną:) Balon - trudne wyzwanie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pewien pomysł na wykorzystanie balona w zabawie z synem :) zobaczymy czy się będziemy dobrze bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie :) gratuluję też Kasi!
    Myślałam, że będzie sporo zgłoszeń, bo zamek ma przecież wiele interpretacji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że to wina gorącego okresu przedświątecznego gdzie człowiek nie wie w co ma ręce włożyć :P

      Usuń
  4. gratuluje Zwyciezczyniom, tylko tak po prawdzie zgloszenia byly 3, bo ja tez zglosilam swoja prace...
    http://malwinkowo-scrap.blogspot.com/2014/11/zamek-nad-czarnym-jeziorem.html
    pozdraiwam cieplo. malwinku

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo przepraszam za pomyłkę dziewczyny z blogów:http://malwinkowo-scrap.blogspot.com/2014/11/zamek-nad-czarnym-jeziorem.html oraz http://ek-art.pl/zamkowe-sny/...dziękuję za zwrócenie uwagi i zapraszam nadal do naszych zabaw
    Post został zaktualizowany.
    Pozdrawiam
    tynka

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam nasze (moje i syna) dzieło do wyzwania http://zauroczonahaftami.blogspot.com/2014/11/balon-wyzwania-goscinnej-projektantki.html

    OdpowiedzUsuń
  7. I my zglaszamy nasz wianuszek balonowy do zabawy :)))
    http://aguska31.blogspot.de/2014/12/przygotowania-nadal-trwaja-mikolaj.html
    :))))

    OdpowiedzUsuń