piątek, 4 października 2019

Podsumowanie wyzwania Gościnnej Projektantki - Coś praktycznego

Witajcie!

Miesiąc minął, zatem pora na podsumowanie wyzwania naszej październikowej Gościnnej Projektantki Justyny.

Oto zgłoszone prace:

















Magdalena Porzych - tutaj niestety nie mogłam skopiować obrazu, 
więc same zerknijcie klikając w link.

Wszystkie prace są cudne, a autorka wyzwania napisała tak:

"Dzień dobry,
 
Moje wyzwanie zakończyło się, przejrzałam zgłoszone prace, i chciałabym wyróżnić dwie osoby... :)
Wybór był trudny dlatego chciałabym nagrodzić dwie prace:
Miejsce 1 - Papierowe Hobby Kasi: Plan Lekcji. Nagroda to pudełko. 
Poproszę o kontakt mailowy mgr.justyna@gmail.com
Miejsce 2 - Barbara z bloga Mój Świat Kolorów: lawendowy pojemnik. 
Nagroda-niespodzianka:) poproszę o kontakt mailowy mgr.justyna@gmail.com

Dziękuję,
Pozdrawiam "

Gratulujemy serdecznie, a tutaj dziewczyny banerki dla Was:




Bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu i zachęcamy do udziału w aktualnie trwających wyzwaniach - szczegóły na pasku bocznym.

Pozdrawiamy,

Zespół KTM










4 komentarze:

  1. Gratulacje ! I dziekuje za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle wspaniałych i praktycznych prac wzięło udział w zabawie. Bardzo się cieszę, że mój plan lekcji został zauważony i nagrodzony! Dziękuję :) I gratuluję także Basi. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. o, co za miła niespodzianka! bardzo dziękuję! Gratuluję Kasi i pozdrawiam ze słoncem w tle:))

    OdpowiedzUsuń