wtorek, 16 czerwca 2020

Inspirujemy z Wycinanka.pl

Witajcie!
W dzisiejszym poście chciałybyśmy Was zaprosić do obejrzenia kilku inspiracji z tekturkami od jednego z naszych sponsorów Wycinanka.net.


tynka użyła elementy jako zdobienia na stronach Art Journalu oraz wykonała kartkę z okazji I Komunii Świętej, zrobiła także mebelki do domku dla lalek oraz zegar (wykorzystała delikatne ażurowe elementy do ozdobienia frontów szuflad):








karto_flana stworzyła kartkę z tekturką, która jest jednocześnie inspiracją w naszym aktualnym wyzwaniu.


Sandra wykonała mediową pracę z tekturkami od sponsora


I jeszcze jedna praca Sandry


U Ani tekturki znalazły się na:
 kartce z okazji I Komunii Świętej







zaproszeniu na uroczystość I Komunii:


a także na komplecie ślubnym pudełko + kartka:






Mam nadzieję, że zachęciłyśmy Was do zajrzenia na stronę sponsora.

Pozdrowienia.
Zespół KTM

6 komentarzy:

  1. Co za różnorodność inspiracji. Jestem zwłaszcza pod wrażeniem mediowej pracy Sandry i mebelkowych wariacji tynki 😍
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo bardzo mi miło i dziękuję 🤩🤩😍😘

      Usuń
    2. :) na kolejne mebelki jest pomysł...pozdrawiam

      Usuń
  2. Swietne inspiracje ! Ale mebelki mnie zachwyciły! Prawdziwy profesjonalizm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agata...odkąd te tekturki zobaczyłam, wiedziałam, że nie złożę z nich tortu 3d ;p hahaha od razu widziałam je jako fronty szufladek do mebelków do domku dla lalek ;)

      Usuń