czwartek, 6 października 2022

Dyniowy październik - Jak zrobić dekoracyjne dynie z materiału?

Jeśli ja, najbardziej "nieszyciowa" osoba pod słońcem zrobiła te dynie, to zrobi je każdy :)


Do ich wykonania potrzebujecie:
- materiały
- igły i nici (duża igła i kordonek będą super)
- talerzyk, mazak, nożyczki
- wypełnienie
- pistolet z klejem na gorąco
- do ozdobienia: wstążki, filc, koronki, gaza, gałązka, druciki...

Na materiale odrysowujemy kształt koła. Wycinamy.


Zszywamy materiałowe kółko jak na poniższych zdjęciach:


Następnie wypełniamy środek (wypychamy niczym woreczek)

Ściągamy mocno nić jakby zamykając go:

Następnie dużą igłą przebijamy się przez środek naszej dyni i mocno ściągamy nić i kilkukrotnie powtarzamy tą czynność, w ten sposób nadajemy charakterystyczny kształt naszej dyni...



Na końcu doklejamy za pomocą kleju na gorąco rożne elementy dekoracyjne wedle naszego uznania...






Pozdrawiam Was ciepło.

tynka

7 komentarzy:

  1. też robiłam te dynie, fajny efekt się osiąga. Wczoraj też widziałam filmik jak bez szycia zrobić dynię i bez wypychania jej watą - wystarczy gruby materiał prostokątny składać i obwiązywać sznurkiem, aż uzyska się kształt dyni.
    Pozdrawiam seredcznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm...ciekawe. Moja córka znalazła też w sieci kursik na mini dynie z pomarańczowych balonów...oraz inną- zamiast wypełnienia rolka papieru toaletowego.

      Usuń
  2. Także zrobiłam dynie,super kursik

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dyńki 🧡 muszę poszperać w poszukiwaniu materiałów :-)

    OdpowiedzUsuń