wtorek, 5 marca 2024

Przepisy KTM: ryba w papilotach

 Dziś chciałam się podzielić z Wami przepisem na pyszna rybkę z piekarnika.

Składniki:

-filet z ryby (u mnie flądra)

-warzywa (mogą być tez mrożone mixy), cukinia, papryka, pomidory

-przyprawa do ryb, sól, pieprz

-odrobina oleju

Na papierze do pieczenia układamy garść warzyw. U mnie mrożonka: marchewka, groszek, fasolka, pietruszka, kalafior oraz świeże pomidory i papryka.

Na warzywach kładziemy filet z ryby i przyprawiamy oraz skrapiamy olejem.

Rybkę z warzywami zwijamy w cukierki i wkładamy do nagrzanego piekarnika (180 stopni) na 20 minut.

Podajemy z ziemniakami i odrobiną zieleni (u mnie roszpunka).


A tu moje dziecko "wyrzuciło" wszystko z papierka na talerz i ze smakiem zjadło do ostatniego kęsa.

Polecam i życzę smacznego!

Joanna-JB


1 komentarz: