poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Wielkanocny Zajączek - Podsumowanie !

ŚWIĘTA ŚWIĘTA I PO ŚWIĘTACH
Witam WAS kochani 
Lany Poniedziałek dobiega końca 
Kto z Was uniknął dzisiaj Wody ???
Oj ja   pomimo starań swoich nie  uciekłam przed tradycją 
Lanego Poniedziałku :)
Ale do rzeczy 
Dziś Wielkie podsumowanie Wyzwania związanego z 
ZAJĄCZKIEM 
Powiem Wam , oj nie spodziewałam się takiej ilości Pięknych Zajączków
Jestem pod wrażeniem technik wykonania 
Haft
Szydełko
Filc
Tasiemki
WSZYSTKIE JESTEŚCIE NIESAMOWITE I
WSZYSTKIE PRACE SA CUDOWNE
Bardzo trudną marchewkę miałam do zgryzienia  
Po długich debatowaniach 
Postanowiłam ogłosić iż Wygrany Zając 
TO
RACZEJ CAŁA GROMADA ZAJĘCZEJ RODZINKI A WYKONAŁA GO 
Violka , która prowadzi bloga
oraz 
 Ten oto uśmiechnięty kolorowy Zając
wyszydełkowany rękami Ani prowadzącej bloga
Obie Panie proszę o kontakt ze mną emailowy 
wiki0877@onet.eu
w celu odebrania upominku .
Aaaaaaaaa  tak  tak .........jest upominek

A całej reszcie zajęcy  bardzo serdecznie dziękujemy.
Oto Banerek dla WSZYSTKICH osób , które wzięły udział w tym   Wyzwaniu 


 Zapraszamy do dalszego twórczego brania udziału w naszych kolejnych wyzwaniach.
Oraz nie zapomnijcie już jutro u nas 
NA BLOGU 
FB
SŁOOOOOODKIEEEE
CANDY
ZAPRASZAMY.

3 komentarze: