piątek, 8 stycznia 2016

O tym, jak dziewczyny z Klubu Twórczych Mam zorganizowały sobie wymiankę

Jeszcze w listopadzie postanowiłyśmy zorganizować sobie drużynową wymiankę. Miałyśmy połączyć prezenty z okazji Dnia Pluszowego Misia, o którym pisałyśmy TU z Mikołajem. Paczki to  głównie upominki  dla naszych dzieci, choć i drobiazgi dla mamy miały się w nich znależć. Dziewczyny potraktowały sprawę niezwykle poważnie i spisały się na medal!

Asia przygotowała dla Ani niezwykle efektowną paczkę. Na pierwszym miejscu znalazł się magnes z wyhaftowanym minionkiem i pudełeczko z sową. Ania wspomina, że dzieci dosłownie rzuciły się na paczkę i nie mogła przywołać ich do porządku. ;-) Dla mamy było mnóstwo przydasi- tasiemki, włóczki, serwetki. Nie zabrakło też słodkości.





Ania przygotowała dla Asi panią Misiową zrobioną z niezwykłą precyzją na szydełku.Zrobiła też piękny portfelik i ozdoby do włosów. Do tego przygotowała kilka ozdób choinkowych, sówki i dekoracje do samodzielnego wykonania.





Wiola wymieniała się z Pauliną. Paczka Pauliny była iście królewka. Czego tam nie było! Przepiękne ręcznie malowane poduszki dla córeczek Wiolety, przecudowna filcowa torba (sama chciałabym taką mieć), ozdoby choinkowe,filiżanki.  Zresztą zobaczcie sami!








Wioleta specjalizuje się w robótkach szydełkowo-drutowych. Dla Pauliny i jej córeczek przygotowała






Ostatnia para z KTM to Tynka i ja. Justyna wysłała do mnie pięknie zapakowane prezenty misiowe podkładki pod kubki, książeczki do czytania i kolorowania dla dziewczynek, bransoletkę, pyszne świąteczne ciasteczka i mnóstwo przydasi. Ja uszyłam pieski przytulanki dla Zosi i Antka i chmurkowe mini poduszki. Do tego dla Justyny zrobiłam pudełko z szydełkową chustą. Dorzuciłam co nieco słodyczy dla dzieciaków i ciasteczka owsiane.










Moja paczuszka dla Justyny i jej rodziny.


Dla Zosi i Antka pieski 


i chmurki do przytulenia


A dla mamy szydełkowa chusta i pudełko 



Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia.
Monika 


4 komentarze: