czwartek, 21 marca 2019

Startujemy!!! - SAL z Coricamo

Witam Was serdecznie! 
Dziś 21 marca, pierwszy dzień kalendarzowej wiosny - idealny dzień na rozpoczęcie naszego wspólnego wyszywania, czyli SAL-u z Coricamo
Mam nadzieję, że wzorki już wydrukowane, kanwa i mulina są:) Zatem igły do ręki i startujemy Kochane! Ja już przygotowana, a na dowód moja kanwa, która czeka na słonika, bo od niego postanowiłam zacząć..


Mam nadzieję, że i Wy pochwalicie się, czy już wszystko przygotowane. Jeśli tak, dajcie znać w komentarzach - z chęcią Was odwiedzimy:)
Jeszcze jedna organizacyjna sprawa, choć w trakcie pewnie jeszcze kilka się takich znajdzie. Jeśli ktoś nie zdążył na zapisy, a jednak chciałby dołączyć, 
to śmiało, zapraszam:) Zapisy pod postem SAL-owym, czyli tutaj.


Cóż, pozostaje mi tylko życzyć wszystkim POWODZENIA!!!

Pozdrawiam, 



8 komentarzy:

  1. Wydrukowałam wczoraj wzory, to juz cos :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mulinę już mam :D przysiądę nad tym na weekend, jak mała będzie spała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się zgłosiłam do wspólnego haftowania i wzoru nie otrzymałam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam☺Proszę o sprawdzenie w spamie, mam potwierdzenie w wysłanych, że wszystko poszlo☺Ale przesyłam razem z tamtą wiadomością ponownie☺Proszę pusać jak co, Pozdrawiam☺

      Usuń
  4. a nie wydrukowałam wzoru tylko zaczęłam dzisiaj haftować z laptopa. I wiece co, już kończę słonika. Jeszcze tylko mi kontury zostały.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wydrukowałam wzór, ale na razie nic więcej

    OdpowiedzUsuń
  6. super :) ja już zaczęłam wyszywać

    OdpowiedzUsuń