czwartek, 7 marca 2019

Nowa zabawa, czyli SAL z Coricamo

Witajcie! 
Wiosna pędzi do nas wielkimi krokami, a skoro tak pora na coś nowego na naszym blogu. Choć tak naprawdę będzie to coś nowego tutaj, ale starego w blogosferze, a mianowicie zabawa określana mianem SAL. Kto haftuje ten wie, 
ale dla niewtajemniczonych już tłumaczę..

SAL - w skrócie jest to wspólne haftowanie jednego wzoru (oczywiście każdy 
na swojej kanwie;)) przez kilka/kilkanaście osób, a także prezentowanie efektów swojej pracy na swoim blogu w umówionych terminach. Czyli tak – organizator 
ma wzór, którym dzieli się z uczestnikami zabawy, po czym wszyscy zaczynają go wyszywać, co pokazują u siebie. Ale zazwyczaj, żeby tak całkiem nudno nie było, na koniec zabawy organizator wybiera/losuje osobę, 
która w nagrodę dostaje od niego upominek.

Skoro wszystko już jasne to chciałabym Wam właśnie taką zabawę zaproponować.. Otóż dzięki uprzejmości firmy Coricamo, uczestnicy zabawy mogą w jej zakresie skorzystać bezpłatnie z wybranego przez nas wzoru. Ale z racji, 
że wybór był trudny, ostatecznie zdecydowałyśmy się nie na jeden, 
a na trzy (do wyboru):

 Dostępny tutaj

Dostępny tutaj
Dostępny tutaj

Zainteresowane? Mam nadzieję, bo mnie osobiście te wzorki bardzo przypadły 
do gustu. Po pierwsze są słodkie, a po drugie myślę, że dość łatwe do wykonania.

Jednak jak zawsze muszą być też zasady:

1. Wybieramy jeden z trzech dostępnych wzorów – oczywiście dowolny, 
choć można wyszywać więcej jak jeden
2. Zgłaszamy się w komentarzu, podając swój adres e-mail 
i wybrany wzór (lub wzory) do 20 marca.
3. Zaczynamy wyszywać już następnego dnia, tj. 21 marca 
( do tego czasu osoby zainteresowane otrzymają wzorek na maila).
4. Prace prezentujemy u siebie na blogu minimum raz na dwa tygodnie, ale można częściej. Jeśli komuś się to nie uda, to pamiętajcie, że nie ma tragedii, 
zrobi to ciut później. To jest zabawa i ma być fajnie.
5. Raz na dwa tygodnie ukaże się też post podsumowujący na blogu KTM 
z prośbą o podlinkowanie swoich postępów.
6. Haftujemy na dowolnie wybranej przez siebie tkaninie i dowolnymi nićmi.
7. Wzorki są niewielkie, a czasu aż 2 miesiące. Prace mają być gotowe 21 maja.

Dwie ważne sprawy na koniec:

Spośród uczestniczek, które ukończyły chociaż jeden wzór, 
wylosujemy dwie osóbki, które dostaną zestaw do haftu ufundowany przez firmę Coricamo. W przypadku ukończenia 2 lub 3 wzorów, szanse na nagrodę wzrosną – będą odpowiednio 2 i 3 losy. Natomiast, jeżeli będzie dużo chętnych i więcej prac zostanie ukończonych, na co bardzo liczę, wylosujemy więcej nagród

Część dziewczyn z Zespołu Klub Twórczych Mam też haftuje, więc będzie można oglądać (i nawet krytykować;)) nasze postępy.

I jak? Znajdą się chętne osóbki na wspólną zabawę z wzorkami z Coricamo?
 Jeśli tak, tutaj macie banerek:


Możecie go umieścić na swojej stronie lub nie, to zależy tylko od Was:)

W imieniu Zespołu bardzo serdecznie Was zapraszam:) 

25 komentarzy:

  1. Fajny pomysł i super wzorki. Chętnie pobawię się z Wami. A wzorki wybieram pierwszy i drugi.
    wardzyska82@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mam pytanie, czy jeżeli zdecyduję się na jeden wzór, a potem okaże się, że dam radę zrobić jeszcze jeden, to mogę dostać później drugi wzór? Wybieram pierwszy wzór, mój adres: kornelialewandowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zabawa, poproszę o wzorki drugi i trzeci :) twasylow@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna zabawa, wybieram wzor 1 i 2😃😊
    baran.agata@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również dołączam do zabawy! Poproszę o wzór smoka i słonika na adres: mon.gawrys@gmail.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dawna nie krzyżykuję. Ale te wzory są przepiękne i małe (dla mnie to duży atut), więc skuszę się na wspólną krzyżykową zabawę. Poproszę o wzór 2.😊
    aliwero@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyłączam się do zabawy. Poproszę o wzór 1 i 2. marrika91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny SAL, wyhaftuję na pewno wzorek drugi i możliwe, że pierwszy również.Wstępnie poproszę 2 obrazek.
    iza-hebda67@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poproszę o pierwszy wzór, bo słonika już skończyłam.

      Usuń
  9. Właśnie skończyłam sal z zegarem więc zapisuję się. Wybieram wzór 1 i 2,sa cudne i już mam na nie pomysł jak je wykorzystać :)
    Justyna.tyszko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybieram wszystkie 3 :) lamparciatko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O jaka szkoda, że tak późno umieściłyście posta xD bo już zapisałam się na dwie zabawy, które mają ten sam termin. A smok kusi, oj kusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzory są małe, ale jakie słodkie :) może sie skusisz :)

      Usuń
  12. Smok jest uroczy to i ja go chętnie z Wami powyszywam:-)
    bawelnianeniteczki@gmail.com
    Wzór mam:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie super, a ja przegapiłam zapisy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo, jak można się jeszcze spóźnionym dołączyć, to ja bym też chętnie wyhaftowała nr 1 i 2, a jak by starczyło czasu to zgłosiłabym sie jeszcze i po nr 3. lidia23@poczta.onet.pl

      Usuń
  14. Spizniona ale z checia wyszyje wzor numer 1 i 2. Zdzisiazacher@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurcze spóźniłam się... obowiązki zawodowe mnie pokonały i mam mało czasu na blogosferę..., Gdyby jednak była możliwość dołączenia to wzór numer 2 byłby świetny na Celinki...
    W razie czego zostawiam emaila...
    caath79@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochane, dziś podosyłałam wzorki, gdyby coś było nie tak, dajcie znać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne wzory ☺ czy można jeszcze prosić o ich przesłanie na maila aisog100@interia.pl.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń