sobota, 17 października 2020

Ludzie listy piszą... ZABAWA - kto do kogo list wysyła?

 Witajcie :)
Dziś krótka informacja dotycząca wysyłki listów. 
Naprawdę mam nadzieję, że spokojnie i bez przeszkód listy uda się nam jeszcze wysłać, tak by dotarły one do naszych odbiorców do 22 listopada...

A poniżej lista według kolejności:

Do Diany napisze Agata oraz jedna z nas (to taki bonusik dla pierwszej, która się zgłasza w komentarzu)
Do Agaty napisze tynka
Do tynki napisze agula
Do aguli napisze Lola
Do Loli napisze Izabela
Do Izabeli napisze Ania z Zapiecka
Do Ani z Zapiecka napisze Paniuśka
Do Paniuśki napisze justiti
Do justiti napisze AsiaB
Do AsiB napisze Przystań Miryam
Do Przystani Miryam napisze Aguśka31
Do Aguśki31 napisze Agata
Do Agaty napisze The Primitive Moon
Do The Primitive Moon napisze Aguśka31
Do Aguśki 31 napisze Diana oraz jedna z nas (to bonusik dla ostatniej osoby zgłaszającej w komentarzu chęć udziału w zabawie)

Dziewczyny życzę Wam owocnego pisania.
Pisanie listów, przelewanie słów na papier ma w sobie coś niesamowitego :)
Życzę Wam odkrycia tego CZEGOŚ :)

Tymczasem ekspresowy tutek, na który wpadłam podczas porannego malowania z moją dwuletnią Jadzią. Ostatnio malowałyśmy kawą (do małego naczynka wsypuję 1 płaską łyżeczkę kawy rozpuszczalnej i ok 4 łyżeczki ciepłej wody...możecie zrobić kawową farbę o różnym odcieniu dodając więcej wody na mniejszą ilość kawy)...wzięłam kilka białych kartek z drukarki, koperty...i namalowałam na ich brzegu akurat motyw gałązki z listkami...tak na szybko, sprawdzając w ogóle efekt. Schnie bardzo szybko. 
Z pewnością pobawię się w ten sposób jeszcze nie raz...a tym niesamowicie prostym sposobem powstaje unikalny zestaw papeterii :)


I moja mała "artystka" skupiona podczas pracy:


Pozdrawiam Was bardzo ciepło!
Gdybyście miały problemy z adresami do korespondencji do swojej pary-piszcie albo na klubową skrzynkę albo bezpośrednio do mnie tynka.p84<małpa>gmail.com
Dobrego dnia!!
Przyjemnego pisania!
tynka


4 komentarze:

  1. Diana list otrzymała ale Aguska jeszcze mi nie podała adresu....

    Swietna zabawa :) a pomysł z kawowymi farbami swietny, pożyczamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś niewiarygodna haha... :)

      Usuń
    2. ojj wyslalam do Ciebie Kochana odpowiedz. hmm nie wiem co sie stalo ,ze nie dostalas . Zaraz lece sprawdzic co sie stalo !!!

      Usuń
    3. Ooo nie wiedzialam ,ze bedzie bonusik :))) Juz mam prawie jeden list gotowy ,mysle ze w poniedzialek juz pojedzie :)) Bardzo sie ciesze Justys ,ze zorganizowalas ta zabawe :)) Juz dawno nie pisalam ,a pisac Kocham :)) Dziekuje Pieknie za ta mozliwosc !!! A prace z kawa Piekne i jak Niunia twoja suuper sobie tez poradzila Pieknie :))) Pozdrawiam Cieplutko :)))

      Usuń