niedziela, 6 sierpnia 2023

Krok po kroku - Mały dekor na ścianę


Czasami lubię stworzyć coś prostego i efektownego. Dlatego dziś zapraszam Cię na tutorial na łatwy dekor na ścianę, który zrobiłam w bagatela pół godziny :) 

Co będzie potrzebne?
✂️Wstążki różnego rodzaju - ja wybrałam koronkowe wersje vintage i tzw. gnieciuchy w kolorach ziemi
✂️ Kwiatki: papierowe, foamiranowe, materiałowe - jakie uważasz 
✂️piórka 
✂️ drewniane ozdoby (opcjonalnie)
✂️nożyczki 
✂️pistolet do kleju na gorąco

I najważniejsze, czyli spacer na którym znajdziesz odpowiedni patyk - bazę naszej ozdoby.

Podpowiem, że jeśli masz w swoim mieście sklep Action to znajdziesz tam wszystkie artykuły potrzebne do wykonania pracy i do tego w dobrych cenach.


Krok 1 
Potnij wstążki na odpowiedniej długości kawałki. Ja chciałam żeby praca była jak najbardziej artystyczna, więc pociachałam je na różne długości. Ty możesz zrobić jednakowe długości lub skracające się od środka do boków, tak jak w większości makram.


Krok 2
Zawiąż wstążki na patyku.


Złóż każdą na pół, przełóż pod patykiem i przeciągnij końcówki przez powstałą pętelkę. Zaciśnij, aby uniemożliwić przemieszczanie się wstążki. 


W tym kroku bardzo ważne jest, aby zawiązać również sznurek na którym dekor będzie wisiał. Ja o tym zapomniałam i miałam z tym ciut problemu potem.

Krok 3
Przyklej klejem na gorąco na patyk kwiaty i piórka. Zostaw z boku widoczne drewno.
Możesz również dodać na wstążkach różne, małe, drewniane ozdoby (kwiatki, serduszka itp.) - ja z nich zrezygnowałam, wybierając minimalizm.


Gotowe :) Mój dekor ma jakieś 20x20 cm, a więc nie jest zbyt duży. Powieszę go u siebie w pracowni. Jak się Ci podoba?


Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego tworzenia :) Jeśli tylko masz ochotę możesz pochwalić się efektem końcowym na naszej grupie na Facebooku - Klub Twórczych Mam. 

N. Kiler Inspiruje


4 komentarze: