poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Podsumowanie wyzwania gościnnej projektantki- Wiosna kwieci się

Witajcie.
Czas przedstawić Wam prace jakie zostały zgłoszone w wyzwaniu Gościnnej Projektantki
"Wiosna - kwieci się!"

Oto galeria prac:

1. 3. 9. zgłoszone w zabawie prace są niedostępne, ponieważ blog autorki został usunięty.

2. KARTKA <KLIK>


4. 13. Kartka <KLIK> i exploding box <KLIK>




5. Kartka <KLIK>


6. Kartka <KLIK>


7. Saszetka <KLIK>


8. Kartka i etui <KLIK>


10. 11. Talerz <KLIK> i serwetka <KLIK>



12. Kartka <KLIK>


14. Kartka <KLIK>


15. Ceramiczne kwiaty <KLIK> 


16. Kartka <KLIK>


17. Szydełkowe kwiatuszki <KLIK>


A oto decyzja Wiktorii, naszej gościnnej projektantki:

Witajcie, najpierw chciałam Wam podziękować za udział w wyzwaniu, oj ciężkie decyzje za mną… Wszystkie Wasze prace przecież są piękne. Najbardziej jednak moje serce skradły talerz Joanny i prymulki na pled Majaleny (nazwałam je prymulki, bo do złudzenia mi te kwiaty przypominają). Uwierzcie mi, długo przewracałam strony przeglądarki tam i z powrotem i nie mogłam się zdecydować.
W końcu podjęłam decyzję… za wykonanie własnoręcznie kwiatków w ilościach niemal hurtowych ;)…
postanowiłam nagrodzić Majalenę.
proszę więc o kontakt na maila viktoria_@op.pl
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
Wiki

Wielkie brawa zatem dla Majaleny przyjmij także od nas ten oto wyróżnieniowy banerek.



Pozostałym uczestniczkom dziękujemy za miłą zabawę, zapraszamy do naszych właśnie trwających wyzwań a także do akcji Zostań Gościnną Projektantką <klik>

Pozdrowienia!

Zespół


3 komentarze:

  1. Piękne kartki dziewczyny przygotowały, moja na ich tle wydaje się bardzo skromna:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje Majalena! To się napracowałaś;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuje za wyróżnienie. Niezmierni mi miło że kwiatuszki zostały docenione. I dokładnie tak samo je nazywam: Prymulki.
    Pozdrawiam i dziękuje.

    OdpowiedzUsuń