środa, 26 kwietnia 2017

Wymianka świąteczna - podsumowanie

Święta Wielkanocne już za nami, więc przyszedł czas na podsumowanie wymianki, którą zorganizowałyśmy na blogu KTM :)
Dziewczyny wysyłały paczki wg listy zapisów,także  oglądając przedmioty przygotowane wiecie, że zostały wysłane do następnej osoby. 

Miłego oglądania!



  
8. Anulek 

10. Joanna Perfecka

12. Etoile 


13. Tynka




14. Wanda 

16. Akrimeks

 
17. Asia B




  20. CreaDiva

Pozdrawiamy i zapraszamy do naszych zabaw :)

Zespół


4 komentarze:

  1. Dzięki za zorganizowanie zabawy :) i śliczną paczuszkę wymiankową od mojej pary-DZIĘKI Daria :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja dziękuję za świetną zabawę i cudną paczkę od Wandy <3
    Na blogu małe podsumowanie http://scrapdogowelowe.blogspot.com/2017/04/wymianki-kochamy-podsumowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie podsumowania na blogu nie było, czasem nie wiadomo w co ręce włożyć, wtedy blog niestety schodzi na drugi plan... Ale serdecznie dziękuję Anulkowi za cudowną paczkę! Wszystko piękne i bardzo dopracowane, było wspaniałą dekoracją na Wielkanoc. Z resztą wciąż uszytki cieszą nasze oczy :*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dziękuję za super wymiankę, buziaki za moje wymianki ktore otrzymałam!

    OdpowiedzUsuń