piątek, 30 czerwca 2017

Wyzwanie Gościnnej Projektantki - Słodkości

Witajcie u progu lipca, przychodzimy do Was dzisiaj z prezentacją nowej Gościnnej Projektantki Klubu Twórczych Mam i Jej wyzwaniem, zapraszamy

Witajcie, nazywam się Sandra, na blogu od wielu lat funkcjonuję jako Greenfrog (http://greenfrog93.blogspot.com/). Dziękuję za możliwość bycia Gościnną Projektantką w KTM.



Rękodziełem zaczęłam zajmować się już pod koniec szkoły podstawowej - nauczyłam się wtedy pleść bransoletki przyjaźni z muliny. Jak odkryłam, że takie manualne prace przynoszą mi satysfakcję, zaczęłam kierować swoje ręce w kierunku innych technik. Miałam do czynienia z sutaszem, scrapbookingiem, beadingiem, haftem koralikowym, krzyżykowym i matematycznym, decoupage, szydełkowaniem...
Generalnie ciągle się rozwijam i ciągnie mnie do próbowania nowych technik. Najlepiej czuję się w beadingu pomimo, że tworzę raczej proste prace. Uwielbiam tworzyć biżuterię i jest to "technika", która jest ze mną od samego początku mojej rękodzielniczej przygody.
Oto kilka moich prac:











Jednak oprócz typowego rękodzieła moją drugą pasją jest... pieczenie wszelakich słodkości. Co ciekawe - nie przepadam za gotowaniem, jednak słodkości mogę piec non stop. Oprócz smaku zwracam dużą uwagę na ich wygląd:







Tematem mojego wyzwania będą właśnie... słodkości. Jeśli chodzi o formę - możecie zarówno coś upiec, jak i stworzyć rękodzieło ze słodkim motywem. Nagrodą będzie niespodzianka :) (postaram się spersonalizować nagrodę tak, aby trafiła w gust osoby, która wygra wyzwanie).

Pozdrawiam Was serdecznie, 
Sandra

Oto banerek :


A Tutaj znajdziecie regulamin naszych wyzwań.
p.s. żabka zostanie dodana na początku przyszłego tygodnia

11 komentarzy:

  1. Fantastyczny temat :) A inspiracje... wspaniałe... zakochałam się w tym czekoladowym torcie, chyba będzie mi się śnił po nocach ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że temat Ci się spodobał, będzie mi bardzo miło, jeśli weźmiesz udział :)
      dziękuję za tyle komplementów! To uskrzydla ;)

      Usuń
  2. Sandra! Ty wiesz jak ja lubię Twoje dzieła :) zarówno cukiernicze jak i biżuteryjne :) Piękności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace! Absolutnie wszystkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny temat wyzwania:)
    Czyli nie trzeba upiec? Można np. coś wyhaftować lub na szydełku zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieje ,ze moge jeszcze sie dolaczyc do zabawy Slodkosci u nas bardzo czesto sie pokazuja :))) Zglaszam do zabawy Naszego Slodkiego Konika i Mini Torcik z okazji urodzin Emilie powstaly :))Zabki nie widze ,a wiec dodaje linka do posta :))
    https://aguska31.blogspot.com/2017/07/moja-mala-szesciolatka.html

    Pozdrawiamy Cieplutko Wakacyjnie :)))
    A Twoje prace Kochana Slodkosciowe znam i Uwieeelbiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj przepraszam tak na szybko i przeoczylam zabke :)) Ale juz to naprawilam :)))

      Usuń
  6. Czekamy dziewczyny na Wasze cudne prace ☺ tym bardziej ze temat jest swietny ☺

    OdpowiedzUsuń