czwartek, 28 grudnia 2017

Podsumowanie wyzwania Gościnnej Projektantki

W związku z wyzwaniem Gosi Burczyk odwiedziło nas wielu Mikołajów na Waszych pracach. Zobaczcie jakie piękne dzieła wzięły udział w naszej zabawie:


 

 




Zdjęcie użytkownika CraftOsia. 



Każda z nich jest cudowna i wyjątkowa, ale jak w tych zabawach bywa zwycięzca może być tylko jeden. 

Oto werdykt Małgosi:
"Bardzo dziękuję za zgłoszenia wszystkim uczestniczkom zabawy. Wasze prace są prześliczne! Wybór wcale nie był taki łatwy i oczywisty jak dla mnie. I tym razem, nieco przewrotnie postanowiłam nagrodzić prace wykonane techniką do której ja nie mam cierpliwości! Wygrały mikołajowe, haftowane zawieszki Marioli, prowadzącej bloga Haft i Patchwork!
Gratuluję zwyciężczyni i proszę o kontakt w sprawie wysyłki nagrody - gosikowy.zakatek@gmail.com"

Mariolu, dla Ciebie banerek:




Gratulujemy!


8 komentarzy:

  1. I ja przyłączam sie do gratulacji! Piekne prace wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Marioli, piękne zawieszki.
    Wybór trudny Gosiu bo wszystkie prace są śliczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hurra! Ogromnie się cieszę, że moje mikołajkowe zawieszki Ci się spodobały:) Już piszę gmail:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja się nie dziwię! W obecnym xxx szale też bym nie miała kłopotów z wyborem zwycięzcy :-) choć wszystkie prace super!Gratki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zabawę i serdecznie gratuluję Marioli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się werdykt i ja stawiałam na te Zawieszki. Gratuluję Mariolu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prace, najbardziej podoba mi się ta od Małgorzaty X. Gratuluję Marioli!

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń