czwartek, 21 lutego 2019

Motyw DOM

Dom to bardzo wdzięczny temat. To nie tylko budynek mieszkalny, do którego wracamy się wyspać.To miejsce, gdzie spędzamy czas z rodziną. 
To wdzięczny motyw na dekoracje w domu. 
Oto co ciekawego nasze projektantki znalazły wertując strony internetowe. 

Pyszne lukrowane domki to niezły słodki upominek.


Domek do zabawy dla małych dziewczynek. Czyż nie każda mała dziewczynka marzy o swoim?

Tutaj prosta praca plastyczna, z którą poradzą sobie przedszkolaki. Do jej zrobienia potrzebujemy rolkę po papierze toaletowym, papilotki na muffinki, klej, nożyczki, mazaki, papier kolorowy.


Zawieszki na wielkanocne drzewko z jajkami z patyczków po lodach. Robicie takie wielkanocne dekoracje?

Ten domek mnie oczarował. Jestem zachwycona jego wykonaniem. 

Mięciutka poduszka idealna na prezent. Z pewnością nie jest trudna do wykonania nawet jeśli nie potraficie szyć na maszynie z pewnością sobie z nią poradzicie. 

Prosty domek z kartonów. Można go potem pomalować, wykleić tapetą i willa gotowa.

Macie koraliki z Ikea do prasowania? Poniżej propozycja na zrobienie takiej dekoracji.

Ten domek skradł moje serce. Ma w sobie nutę tajemnicy. Idealny, żeby zamieszkała w nim maleńka wróżka.

A tak można zmienić zwykłą doniczkę, żeby nabrała innego wyrazu.
 źródło inspiracji <klik>

Oto prace tynki z motywem domu. Jej fantastyczny bullet journal to piękna pamiątka. 




Monika ma w  pokoju gościnnym  metalowy domek latarenkę,a w kuchni wisi plakat.



Anna z Zapiecka zrobiła kiedyś piękny domek dla ptaków.

Daria przygotowała obrazek
  
i różową skarbonkę

Katarzyna w bardzo precyzyjny sposób przygotowała go z zapałek i korka. 

Nasza mistrzyni haftu krzyżykowego Asia wykonała obrazek

Ella robiła domki na drutach.



A wy, macie coś z motywem domu w domu?


2 komentarze:

  1. Świetne inspiracje :) ja początkowo pomyślałam sobie ze nic nie mam domowego w domu, ale po dłuższej analizie znalazłam wyhaftowany domki, które wiszą w przedpokoju, świeczka z domkiem. No i od dwóch dni robimy Krzysia domek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne inspiracje, u nas motyw domu pojawia się na święta zimowe -> kalendarz adwentowy, ozdoby na choinkę, piernikowa chatka, domek dla ptaszków, i w codziennych zabawach z małą księżniczką :3. A i na wiosnę mam na półeczce taką śliczną budkę dla ptaszków w pastelowych kolorkach.

    OdpowiedzUsuń