środa, 20 lutego 2019

Wybierz sport dla swojego dziecka - Ścianka wspinaczkowa

Dzisiaj chciałabym Wam polecić wizytę na ściance wspinaczkowej. Co prawda tytuł naszego cyklu to Wybierz sport dla swojego dziecka, ale zapewniam, że to świetna aktywność dla każdego: małego i dużego.

Wspinanie się to w pewien sposób przebywania sam na sam ze sobą i ze swoimi słabościami. Pomaga nam pokonać własne słabości i lęki. Regularne uprawianie tego sportu rozbudza ambicje, ale też pozwala na spalenie kalorii i wzmocnienie mięśni rąk i ramion, kręgosłupa.

Aby się nie zniechęcić dobrze jest rozpocząć przegodę od sali, na której znajdziemy ścianki o różnym poziomie trudności i różnych formach (my odwiedziliśmy Fun Climb Gdańsk klik ) . Nie potrzebujemy żadnego specjalistycznego sprzętu, wystarczy wygodne ubranie i sportowe buty.

Dumna byłam gdy Julka i Marcin wspinali się na samą górę z uśmiechem zdobywców :))





Niedługo znowu się wybierzemy. 

Pozdrawiam serdecznie, 
Anna z Zapiecka.

7 komentarzy:

  1. Ale super! Szkoda ze u nas w okolicy czegos takiego nie ma...bawcie sie dobrze !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zabawa-niestety u nas nie ma takiej ścianki. Najbliższa pewnie z 40 km od nas, zresztą starszy bardzo się boi wysokości więc pewnie by nawet nie wszedł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Ostatnio myślałam o takich ściankach. Nigdy nie byłam na takich ściankach ale jako dziecko namiętnie wspinałam się na ścianę między łazienką a toaletą (mama chyba do tej pory o tym nie wie).

    OdpowiedzUsuń
  4. Od jakiego wieku można puścić dziecko na taką ścinake, i osóbka o wadze 120 kg dałaby radę też się wspiąć?

    OdpowiedzUsuń
  5. najbliższej okolicy nie mamy takiej, ale wystarczyło pojechać autobusem jakieś 25 km i znalazła się jedna fajna. To nie moje klimaty ale Agnieszce bardzo się podoba.
    http://aniamamaagnieszki.blogspot.com/2018/11/scianka-wspinaczkowa-blokatowice.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukając ścianki wspinaczkowej dla swojego dziecka znalazłam Romana - Domowe ścianki wspinaczkowe . Moje dziecko uwielbia wszędzie się wspinać więc myślę, że to dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie to warto dzieciaka zarazić Golfem. Kupić sprzęt golfowy i pozwolić mu się wyszaleć z dala od cywilizacji - szczególnie podczas pandemii. To działa!

    OdpowiedzUsuń