wtorek, 2 lipca 2019

Podwieczorek #34 CIASTECZKA

Znalazłam przepis na ciasteczka idealne...smakują wyśmienicie i dokładnie tak jak sobie człowiek wyobraża, że to ciastko smakować będzie.
Dzieciakom też posmakowało.
Dlatego dzielę się z Wami przepisem, który znalazłam na Instagramie u kobietki, która prowadzi też "pysznego" bloga... <klik>



Jak to ja, zmieniłam co nieco w przepisie...dałam z 10 dkg płatków owsianych/orkiszowych ale je zmieliłam i zwykle robiłam bez posiekanej czekolady (ilość-o ile się decydujecie zależy od Was - pół tabliczki to bardzo dużo ;) )
Masło utrzeć z cukrem, masłem orzechowym i jajem, dodać resztę składników.
Tych kilka kropelek olejku pomarańczowego odmienia totalnie smak ciastek...robiłam już różne z masłem orzechowym, bo je w domu bardzo lubimy...i te ciasteczka to jedne z lepszych jakie udało mi się zrobić :)

Wyrobione ciasto można wyłożyć łyżką, łyżeczką  i na blaszce z papierem do pieczenia je spłaszczyć nieco można (zależy od wielkości ciastek jakie chcecie), ja nabierałam łyżeczką, formowałam kulki i spłaszczałam w dłoni...piec 13-15 minut w 180st.C 

Dajcie znać czy i Wam smakują?
Pozdrawiam
tynka

4 komentarze:

  1. Wyglądają apetycznie, może się skusze ale chyba dopiero jesienią jakoś teraz w te upały omijam piekarnik. Na ciasto malinowo czeresniowe zabieram się z dwa tyg i zebrać nie mogę. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh very good recipe sweetheart
    xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy przepis,od poniedziałku mam u siebie wnuczki,będziemy piec ciasteczka :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń