wtorek, 25 stycznia 2022

SAL z Coricamo - haftujemy zakładki do książek

Witajcie Kochani,

Dziś zapraszamy Was do udziału w "SALu z Coricamo".


Do wyhaftowania będą tym razem zakładki.
Mamy do wyboru dla Was trzy wzory.


Sponsorem nagród niespodzianek jest główny sponsor -> sklep
Jeśli będzie duża liczba uczestników przewidujemy nawet 3 nagrody.


Aby wziąć udział należy:
1) w komentarzu zgłosić chęć udziału
2) koniecznie podać adres mailowy 
i
3) dodać informację jakie mamy wysłać wzory

 Dla chętnych możemy wysłać wszystkie trzy wzory.
Jeśli jednak macie upatrzony jeden wzór
 to napiszcie o tym w komentarzu.

Zabawa zaczyna się od 5 lutego.
Zaczniemy wówczas przesyłać dla chętnych wzory.

Czasu jest bardzo dużo na wyhaftowanie zakładki.
Zachęcamy więc, do zrobienia kilku zakładek.

Ostatecznie jednak będziemy oceniać zakładki osobno.
Można na koniec dodać nawet 3 prace,
 ale powinny być wówczas dodane 3 zgłoszenia do żabki.

Zapraszamy jednak do chwalenia się waszymi postępami haftów.
Warunkiem konicznym jest dodawanie zdjęć postępów prac.

Zdjęcia gotowych zakładek będzie można dodawać 5 kwietnia.

Jeśli chcecie się pochwalić waszymi pięknymi zakładkami,
to zapraszamy do pokazania prac na forum grupy:

Coricamo - podziel się swoja pasją

do odnalezienia na FB

Dla wszystkich miłośników haftów krzyżykowych,
zapraszamy do pobrania darmowej aplikacji Coricamo.

Aplikacja działa na na telefonie lub tablecie z systemem Android powyżej 5.0.
Aplikacja nie otwiera plików w formacie PDF.

Dzięki aplikacji Coricamo Cross Stitch możesz:

- mieć dostęp do szerokiej oferty wzorów o różnorodnej tematyce
- haftować szybciej, przyjemniej i wygodniej
- wyświetlić i powiększyć haftowany wzór, aby był dobrze widoczny
- zaznaczyć kolor, który właśnie haftujesz
- zaznaczyć miejsce haftowania
- oznaczyć kolory wyhaftowane
- zmieniać paletę kolorów na Anchor, Ariadnę, DMC lub Madeirę
- sprawdzić, ile procent wzoru lub danego koloru jest już gotowe
- stworzyć wzór z własnego zdjęcia
- wspierać ekologię, unikając zbędnego drukowania na papierze

W każdej chwili możesz rozpocząć haftowanie wybranego, darmowego wzoru. Zainstaluj bezpłatną aplikację do haftu krzyżykowego Coricamo Cross Stitch ze sklepu Google Play. 

Zapraszamy Was do wspólnego haftowania.
Zgłaszajcie swój udział w komentarzu do 10 lutego,
 a pierwszy post z postępami prac ukaże się 5 lutego.
Zapraszamy do udostępniania informacji o naszej zabawie na Waszych profilach i blogach.

Do zobaczenia w kolejnym poście.
 Pozdrawiamy - Zespół KTM.

91 komentarzy:

  1. A właśnie zastanawiam się czy czegoś w klimacie salu nie szykujecie i proszę... Zgłaszam chęć wyhaftowania wszystkich zakładek
    Mój email: caath79@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Wasze zabawy. Chętnie wyhaftuję wszystkie zakładki.
    mariolag@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również chętnie wyhaftuję wszystkie zakładki, ale najbardziej podoba mi się ta czerwona. mariola.jagusiewicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A co tam, również się zapisuję;) poproszę zakładkę zieloną;) sylwia1985b@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Chętnie wyhaftuję wszystkie 3 zakładki - mon.gawrys@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno razem niczego nie haftowałyśmy a to mobilizuje, chętnie dołączę do zabawy i poproszę 3 wzory :)
    niparko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Agato, czy możesz dodać link jeszcze raz z przygotować do haftu. Nie mogę zobaczyć zdjęcia :)

      Usuń
  7. Cześć. Ja poproszę wzór czerwony.
    Mój adres e-mail Sylwiamizerska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Może wspólna zabawa zmobilizuje mnie do szybszego powrotu do haftowania.
    Poproszę trzy wzory: leacathy5@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie brałam udziału w takiej zabawie, chętnie podejmę wyzwanie 😊 a że nie mogę się zdecydować na wybranie jednego wzoru, to poproszę o wszystkie trzy 😉 teresa.pytlinska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie podejmę się wszystkich trzech wzorów, już myślałam o jakichś maleństwach, dlaczego nie zakładki ��
    bartyzel.magdalena@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie spróbuję. Podoba mi się ta zielona zakładka. Email ela84t@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chętnie spróbuję wyhaftować wszystkie trzy.
    wiol.bar.wdowiak@wp.pl
    Bardzo dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  13. Również jestem zainteresowana. Poproszę wzór 1 i 2, e-mail iwaig@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Też jestem zainteresowana udziałem i spróbuję wyhaftowane wszystkie trzy. Email: elizapodgrudna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam. Poproszę wszystkie 3 wzory. monia0103@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Poleglam ostatnio we wszystkich zabawach. poposzę o zakładkę 1 i dwa , I mam pytanie czy kolorystycznie moga być inne? pozdrawiam. evelyn75.ek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooooo, SAL jak na moją miarę uszyty... Zaplanowałam, że na zakończenie przedszkola obdarujemy 3 panie z grupy synka zakładkami :-) Poproszę o wszystkie 3 wzory ;-)
    ilonadorota@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Chcę spróbować swoich sił w tym Salu. Mój mail KatarzynaGuzdek@interia.pl
    Wybieram zakładkę 2 i 3(tzn tą zieloną i świąteczną)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam serdecznie, chce wziąść i udział w salu z zakładkami, poproszę o wszystkie 3 wzorki zakładek. Mój e-mail
    kate742@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie przesłałam dla wszystkich chętnych wzory do haftu. Zapraszamy do 10 lutego można jeszcze dołączyć do zabawy. Należy napisać komentarz pod tym postem. Po 10 lutym prześle wzory dla kolejnych osób, które się dołączyły do wspólnego haftowania
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co jeśli ktoś się zgłosi a nie wykona pracy, albo nie będzie umiał dodać zdjęcia. Nie wiem o co chodzi z tą żabką i nie mam blogu, więc trochę się boję 😊

      Usuń
    2. Sprawa dodawania zdjęć jest już opisana w poście u góry, zapraszamy

      Usuń
  21. Jej, dopiero dziś się dowiedziałam :< Chciałabym wzór 1 i 2 (czyli bez pisanek), mój mail: agzachwieja@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Można jeszcze dołączyć,dopiero się dowiedziałam🙏, była bym chętna na wszystkie wzory. iwona_322@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzień dobry, ja też chętnie wezme udział w zabawie i wyhaftuje wszystkie trzy wzory
    Mój e-mail: aniabebnista@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam, chcialabym wziasc udzial w wydarzeniu, ale chcialabym zapytac o kilka rzeczy: 1. Czy dopuszczalne sa zmiany kolorów w zakladkach? 2. Czy material jest jakos określony czy dowolny? 3. Co oznacza, ze "robiąc 3 wzory trzeba zrobic 3 zgloszenia e żabce"? 4. Co to wogóle jestta żabka i gdzie trzeba się zglosić? 5. Jaki jest rozmiar zakladek? Moj adres e-mail: martemi@tlen.pl pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można wybierać kolory do haftu wedle uznania, można użyć dowolny materiał, np. kanwa plastikowa, Aida lub też len. Oceniamy każdą zakładkę, czyli jak ktoś chce dodać na koniec trzy zakładki to dodaje je osobno tzw. 3 żabki. Opis jak dodać żabkę jest już w kolejnym poście. To się dodaje na koniec wpisu z przygotowań - czyli do kolejnego postu. Rozmiar zakładek zależy od tego jaki wybierzesz materiał, jaka jest jego gęstość. W razie pytań pisz do mnie na maila - joasia04@o2.pl - zakładki wyśle 10.02

      Usuń
  25. Witam ja również wezmę udział w zabawie. Poproszę wzór 1 i 3(czerwona i jajka) podsiadlo.anna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam. Rownież chętnie wezmę udział w salu. I poprosze wszystkie 3 bo czasu dużo a wszystkie są piekne. kajka.paulina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam :) proszę o trzy wzory, chętnie wezmę udział w wyzwaniu :) aniaius@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się do 3 wzorów. esterarogut@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam udział ..I zgłaszam się na wszystkie 3 wzory.
    Sciubi@interia.pl
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzień dobry. Chciałabym też spróbować. Zdjęcia można dodawać do 5 kwietnia? Jeżeli tak, to poproszę o wszystkich 3 wzorach. Mail: polska8990@gmail.com
    Dziękuję bardzo

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja poproszę wszysrkie 3 wzory 😊 julitta.dmitruk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeśli mogę to również chętnie dołączę. Prosz3 o wszystkie 3 wzory. Mój e-mail: m.krzykawska@gmail.com Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. Dzień dobry, jeszcze nigdy nie miałam okazji wziąć udziału w SALu, więc tym chętniej dołączę ;) poproszę o wzory 2 i 3 patrycjatekla117@gmail.com. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam, chętnie przyłącze się do wspólnego haftowania. Chciałabym wszystkie trzy wzory. Mój email: Katarina32@op.pl Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam chetnie przyłacze sie .Poprosze o wszystkie trzy zakladki .Moj mail: kowalik339@gmail.com dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam serdecznie . Mogę prosić o te wszystkie wzory ? Dziekuje bardzo.
    agata176@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam. Zgłaszam się i proszę o trzy wzory zakładek.
    katia.123@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się. Poproszę trzy wzory.
    zosia713@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się . Poproszę wszystkie wzory emikij89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się proszę o wszystkie wzory moszczynska63@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  41. Prosze o wszystkie wzory, magdalena.dubas@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Poproszę o wszystkie wzory. Luiza_karwacka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Cieszę się, że tu trafiłam i chętnie dołączę do wyszywania zakładek. Poproszę wzór 2 i 3. I od razu mam pytanie, czy dopuszczone są własne wersje kolorystyczne czy trzeba się ściśle trzymać podanych kolorów do schematu?
    beata.oln@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam chęć wyszycia wszystkich zakładek. Adres email: natalia.schulz.85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam, chciałabym wyhaftowany zakładów nr 2 i 3. honorek.75@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Chętnie wyhaftuje wszystkie trzy zakładki. marzena.nowotna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Chętnie wezmę udział w SAL-u! Poproszę o wzory nr 1 i 2. Adres mailowy: edi.lis@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Jestem chętna do wzięcia udziału w salu 🙂. Zakładka nr 3 jajka kolorowe. Mój e-mail dariabyniu@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Chętnie wezmę udział. To mój pierwszy SAL :) Poproszę o wzory nr 2 i 3. Adres mailowy: lonias@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Chętnie wezmę udział.dla mnie wzór nr.2 ,3. adres mailowy ;annaostrowska55@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Chętnie wezmę udział. Poproszę o trzy wzory. dorotanes@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam, chętnie wezmę udział w Sal-u i poproszę o wszystkie 3 wzory. Dziękuję i pozdrawiam 🙂
    starzyk.joasia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Witam. Jestem chętna wziąć udział w zabawie ☺️ Poproszę wzór 2 i 3.
    marta.kawecka92@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. ...a co mi tam 😉 Zgłaszam swoją obecność w SAL-u i poprosze wszystkie 3 wzory 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prośba o podanie adresu mailowego 😊

      Usuń
    2. hania.ratmed@wp.pl

      PS.Rozkminialam pisząc drugi raz komentarz dlaczego tylko przez dawno zapomnianego bloga mogę się zalogować i z tego wszystkiego zapomniałam wpisać maila 😉

      Usuń
  55. Witam chetnie wyszyje 3 zakladki:-)
    aganes68@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Czy ktoś z zgłaszających chęć wykonania zakładki otrzymał już wzory ? Bo ja jeszcze nic nie otrzymałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla tych co zgłosili się później wysyłam wzory 10.02 czyli jutro.😊

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za informację 😊

      Usuń
  57. Zgłaszam chęć wykonanie 3 zakładek. kolarz.malgorzata@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Dzien dobry, rowniez sie zglaszam i chcialabym zrobic wszystkie 3 zakladki :) email: klaudia21majewska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Chętnie wezmę udział w zabawie. Poproszę o wszystkie trzy wzory zakładek 😊
    Kopackaanita@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  60. Mam trochę przerwy ale chętnie podejmę się tego zadania. Proszę o trzy wzory. skren@gazeta.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Witam🤗 Pierwszy raz biorę udział w SALu i mam ochotę na wyszycie wszystkich 3 wzorów :anetkawg@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Chętnie przyłączę się do akcji 🙂 poproszę o wszystkie wzory: kamila.sobanska666@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo chętnie wezmę udział w haftowaniu wszystkich trzech zakładek 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  64. I ja też . Najbardziej podoba mi się zielona, ale chętnie przygarnę wszystkie . marzennam@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Nie wiem czy ogarnę dodawanie zdjęć😊 ale spróbuję. Poproszę wzory trzech zakładek
    kachna79@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Poproszę o wzorki na 3 zakładki 💖💖💖mój mail to dorota_66@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Chętnie dołączę się do zabawy. Proszę o przesłanie wszystkich 3 wzorów

    OdpowiedzUsuń
  68. Z miłą chęcią wezmę udział w wyzwaniu. Poproszę o wszystkie trzy wzory

    OdpowiedzUsuń
  69. Z chęcią wezmę udział w wyzwaniu Poprosze o wzór 2 i 3 magicznyogrod82@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Z chęcią wezmę udział poproszę 1 i 3 stefanowskabeata@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesyłane zostały wzory - można do końca dnia 10.02 jeszcze dołączyć do salu. Po tym terminie nie przesyłam już wzorów.

      Usuń
  71. Dopiero się dowiedziałam ale jest jeszcze 10.02 więc mam szczęście :) i poproszę wzorki na bbbra@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Witam. Chętnie wezmę udział w Waszym SALu. Poproszę o wszystkie wzory na adres: zosia614@gmail.com. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Dzień dobry, chętnie się przyłączę. Poproszę o wzór zakładki zielonej. Email: franek.kimono208@gmail.com. Dziękuję, Marzena.

    OdpowiedzUsuń
  74. Dzień dobry! Ja też chętnie się przyłącze! Poprosiłabym o wzór czerwony i zielony :)
    Email: ewelina.rapa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Dobry wieczór, chętnie wyhaftuję wszystkie zakładki.
    Mój adres e-mail: edi.kopec@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Jako mól książkowy nie mogę przepuścić takiej okazji. Zgłaszam się. Poproszę wzor na środkową zakładkę. Mój adres e-mail to: johnkatarzyna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Jejku jakie śliczne zakładki! Czy mogłabym jeszcze dołączyć do zabawy? Poproszę wzory na wszystkie 3 zakładki. gosiazoltek@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety termin był do 10.02.Ze względu że zgłosiło się 76 osób nie dodaje już kolejny osób. Małgosiu wzory będą pewnie dostanę za jakieś czas w sklepie. Pozdrawiam ☺️

      Usuń
  78. Koniec zapisów do Salu Coricamo.

    OdpowiedzUsuń