poniedziałek, 1 maja 2023

Zrobione z mamą: Postacie z bajek i filmów.

Witajcie!

W maju zapraszamy Was do wyzwania "Zrobione z Mamą", 

gdzie tematem są postacie z bajek i filmów.

Dzieci bardzo często mają swoje ulubiony baśniowe postacie.

 Możecie zgłosić do wyzwania prace waszych dzieci,

 z ulubionych bajek, filmów animowanych.

Zachęcamy do wspólnego tworzenia prac w różnych technikach.

***

Oto kilka inspiracji naszych dzieci. 

Córeczka Asi JB- Lili narysowała Myszkę Miki, 

 i zrobiła także maleńką Myszkę Minne z koralików:



Lidka, córka Diars narysowała psa Pluto:

Starszy syn karto_flanej narysował psa z internetowego mema,
 który nazywa się Doge, czyli Pieseł.


A młodszy syn karto_flanej postać z Dragonball.


Ania, córeczka Natali wykonała kwiatową sukienkę dla Kopciuszka.


Dzieciaki na świetlicy ( 9 lat) wykonały pod okiem Eweliny (Unana) 
zakładki do książek na beermacie z bohaterami ulubionych bajek. 

Znalazł się na nich Kłapouchy i Dzwoneczek. 


Na koniec pokazuje jako ciekawostkę, moje (joasia&art) rysunki z lat dziecięcych.
Jak byłam mała przez pewien okres rysowałam na okrągło Myszkę Miki.
Do tej pory moja mama przechowuje moje rysunki.


Rysowałam też postacie po obejrzeniu filmu animowanego, 
najczęściej na podstawie kolorowanek.


Na zgłoszenia pod postem czekamy do końca maja.

Możecie również zgłaszać pracę dzieci na naszej stronie FB i na instagramie.
Napiszcie tylko informacje w komentarzu pod postem.

Zwycięzca wyzwania otrzyma książkową nagrodę 
o wydawnictwa nowa era klik


Nagrodę w postaci kuponu zakupowego w wysokości 50 zł 
na zakupy w sklepie Wycinanka.net klik


Nagrody w postaci bonów zniżkowych 50%, 30%, 15% 
w Magicznym Kociołku klik


Pozdrawiamy Was ciepło i czekamy na wasze zgłoszenia.

Zespół Klubu Twórczych Mam.

3 komentarze:

  1. Fajny temat bo bajki przecież towarzyszą nam cały czas 😀 nawet dorosłym 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. No super temat, duże pole możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  3. I właśnie mój mózg eksplodował xD

    OdpowiedzUsuń