niedziela, 1 września 2024

DT Call - poszukujemy kreatywnych osób do naszego zespołu

Zapraszamy kreatywne osoby do naszego grona!!!


Kogo poszukujemy?

Poszukujemy Mam (i nie tylko), które uwielbiają twórczo spędzać czas z dzieciakami i mają głowę pełną pomysłów.

Poszukujemy Mam ze smykałką do rękodzieła.

Poszukujemy Mam lubiących czytać książki.

Poszukujemy Mam zaangażowanych i otwartych na nowe wyzwania.

Poszukujemy Mam lubiących i umiejących pisać o swoich pasjach, rękodziele, rodzicielstwie (inne tematy tez mile widziane).

Jeśli któreś z tych stwierdzeń jest o Tobie – wyślij do nas swoje zgłoszenie. Reszty Cię nauczymy. 

W zgłoszeniu napisz coś o sobie. Co lubisz robić? Czym się pasjonujesz? W jakim wieku są Twoje dzieciaki? Jak lubisz spędzać z nimi czas? Czym zajmujesz się na co dzień? Czy masz doświadczenie w pisaniu blogów/artykułów? Czy potrafisz obsłużyć FB I IG?

Regulamin Klubu Twórczych Mam

1.      Współpraca zaczyna się od trzy miesięcznego okresu próbnego, a następnie jest na czas nieokreślony.

2.      Zerwanie współpracy może nastąpić po zakończeniu zaplanowanych zadań (np. napisania recenzji otrzymanych książek). O woli rezygnacji należy powiadomić minimum miesiąc przed.

Do zadań współtwórcy KTM należą m.in :

a)      Pisanie wpisów blogowych (Blogger) na zadane lub zaproponowane samodzielnie tematy (ok. 3 w miesiącu) dotyczące m.in. rodzicielstwa, kulinarii, podróży, szeroko pojętego rękodzieła, inspiracji na zabawy z dziećmi, tworzenie blogowych tutoriali itd.

b)     Tworzenie inspiracji na comiesięczne wyzwanie cykliczne

c)      Recenzowanie książek/gier otrzymywanych z wydawnictw i Rebela

d)     Prowadzenie wyzwań cyklicznych i dla dzieci

e)      Obsługa social mediów (FB i IG) w ramach wstawiania swoich wpisów z bloga (wpis z bloga publikujemy na FB i IG)

f)        Bycie aktywnym na socialach KTM (lajkowanie  komentowanie, udostępnianie)

Co od nas dostaniesz?

Klub Twórczych Mam to przede wszystkim społeczność mam, kobiet, pasjonatek rękodzieła. Tworzymy fajną społeczność, piszemy na tematy, które nas interesują, dajemy duże pole do samorozwoju. Zapraszamy Cię do naszego grona gdzie w miłej atmosferze omawiamy sprawy związane z blogiem i nie tylko. Zyskasz nowe znajomości a może i bratnie dusze. Oferujemy Ci promowanie twojej twórczości, stron poprzez Klub Twórczych Mam. W ramach współpracy dostajemy książki z wydawnictw (do recenzji), materiały od sponsorów (np. ITD Collection, Coricamo i innych), gry planszowe (do recenzji.) Regularnie są książki, pozostałe bonusy raz na jakiś czas, nieregularnie. 
Na zgłoszenia czekamy do 30 września 2024.
Piszcie na nasz e-mail: klubtworczychmam@interia.pl
Pozdrawiamy
Zespół KTM

1 komentarz: