piątek, 6 września 2024

Sierpniowe wyszywanki

 



Sierpniowe Wyszywanki.

Witajcie wakacje minęły szybko, mimo pięknej pogody i obowiązków udało mi się też trochę pohaftować.

Krzyżykowe statystki przedstawiają się następująco:

1. Ptaszek porzeczka: 2 954 x

2. Ptaszek sampler: 1 448 x

3, Sampler Jagodowy 440 x

4.Wzory na zegarki 6 324 x

Podsumowując każdy dzień sierpnia był hafciarski i w sumie udało mi się wyhaftować 11 166 x



Poza haftowanie uczestniczyłam w wystawie rękodzieła i dożynkach. Szykuje się również na kolejne wyjazdy. Zaczęłam urlop i mam więcej czasu na haftowanie więc we wrześniu wyhaftuje więcej, przynajmniej taka mam nadzieję.

Poniżej znajduję się link do filmu o podsumowaniu sierpnia, serdecznie zapraszam.

sierpniowe wyszywanki

Pozdrawiam serdecznie Tik_mama.

3 komentarze:

  1. Piękne hafty i imponująca statystyka. Ja chyba tyle przez rok nie postawiłam xxx.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego urlopu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te zegarki i takie oryginalne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń