poniedziałek, 20 października 2014

Gościnna Projektantka ZAMEK

Witajcie, wracamy z cyklem wyzwań Gościnnych Projektantek, jednak w nowej wersji :) 
(Inspiracją do takiego przedstawienia naszych Gości jest oczywiście najbardziej kreatywna strona o TA)
Szukamy twórczych Mam, Ciotek etc. które chcą się zaprezentować oraz podzielić pomysłami na rękodzieło, które wymyślą jakiś temat przewodni a my z ochotą podejmiemy wyzwanie :)
Po tak długiej przerwie jako pierwszą przedstawiamy Wam Dagmarę, znaną Wam z tego bloga http://daget-art.blogspot.com/ 
Oto co sama o sobie napisała:

"Witam wszystkich tu zaglądających bardzo serdecznie i od razu zapraszam na mojego bloga  daget-art.blogspot.com tam  więcej tego co mi w duszy gra.

 A tak po krótce, to rękoczynami zajmuję się chyba do zawsze. Jużw szkole wybijałam się podobno na tle prac ręcznych i plastyki jednak moja droga życiowa poszła w zupełnie innym kierunku. Cóż tak to zazwyczaj bywa... Dlatego też zaczęłam się uzewnętrzniać twórczo w domu. Aktualnie jestem na urlopie wychowawczym i mam tego czasu sporo więcej aby działać w wielu technikach. Do czego również nakłania mnie nasza latorośl wciąż wynajdując mi coraz to nowe zajęcia. 

Uwielbiam papier i wszystko co z nim związane. Poczynając od pojedynczych kartek okolicznościowych, po zaproszenia, na albumach na zdjęcia kończąc. Nie lubię masówek dlatego też pojedyncze egzemplarze są dla mnie takie szczególne, dopieszczone pod konkretną osobę. Niedawno  pokochałam na nowo włóczkę, dlatego szydełko i druty to moje drugie ulubione zajęcie. A maszyna do szycia wykorzystywana jest wszędzie tam gdzie choć kawałek mogę zeszyć, przeszyć bądź nawet uszyć. We wszystko ładuję swój wolny czas i mnóstwo serca. Jak czegoś nie zmajstruję to czuję, że zmarnowałam dzień."




Po tym wstępie zapraszamy Was do wyzwania jakie przygotowała dla Was Dagmara...ZAMEK
Jakkolwiek tego nie zinterpretujecie będzie na pewno twórczo, kreatywnie i pięknie.
Oto co jako inspirację dla Was przygotowała Dagmara.
Przepiękna kartkę okolicznościową w sam raz dla jakiejś księżniczki :)



Z naszego zespołu inspirację przygotowała także Ela, to pejzaż z zamkiem:




Dagmara-nasza Gościnna Projektantka- przygotowała także nagrodę, poleci ona do osoby, która otrzyma wyróżnienie za swoją pracę.
To poszewka 100% hand-made Dagi :)



I jeszcze kilka spraw organizacyjnych.
 Oto banerek do pobrania dla Was:



Zasady:
1. Termin zgłaszania prac od 20 października - 3 listopada (do północy) w komentarzu pod tym postem prosimy o umieszczenie linka przekierowującego do posta, w którym prezentujecie swoją pracę.
2. Można zgłosić maksymalnie 3 prace.
3. Prace powinny być nowe, wcześniej niepublikowane.
4. Prosimy o umieszczenie podlinkowanego banerka u siebie na blogu.

ZAPRASZAMY do ZABAWY :)
Zespół KTM

2 komentarze:

  1. Fajne wyzwanie :)
    No i super fajne zdjęcie Dagmary :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się do wyzwania i oczywiście link do bloga http://ek-art.pl/zamkowe-sny/

    OdpowiedzUsuń