sobota, 20 lutego 2016

Wyzwanie Gościnnej Projektantki "Szary i róż"

Dobry wieczór! 
Miło nam przedstawić Wam w naszym Klubie kolejną twórczą mamę. Oto Kamila:


Hej, jestem Kama i za chwilę kończę 38 lat. Miło mi, że mogę gościć w Waszych progach. Prywatnie (i przede wszystkim) jestem żoną i mamą czworga skarbów, którymi zajmuję się 24h na dobę ;) W tak zwanym międzyczasie tworzę. Od dziecka. Kiedyś było to szycie ale dziś papier kocham i to z nim pracuję. Zazwyczaj wykonuję wszelkiego rodzaju kartki, zaproszenia, pudełka, albumy ale także opakowania, nakrycia głowy dla dzieci, w zasadzie wszystko co można z papieru zrobić - tego próbuję.
 Większość moich prac zamieszczam na swoim blogu carta cartolina! pod tym adresem www.kartkihandmade.blogspot.com gdzie serdecznie Was zapraszam :)
Moją "specjalizacją" stały się kartki-pudełka, tzw. exploding boxy, tutaj kilka z nich: 









Jako nagrodę wykonałam oczywiście...exploding box ;) Puste białe miejsca czekają na teksty jakich zażyczy sobie zwycięzca wyzwania :)  - pudełko jest w miarę uniwersalne więc można je przeznaczyć na różne okazje. 


nagroda
... i jeszcze temat wyzwania ;)

Niech będzie kolorystyczny - jedno z moich ulubionych połączeń - SZARY i RÓŻ (ale tylko ciemny lub fuksja). Bieli do woli ;)


A tu przykład mojej pracy w tych kolorach:









No to kochani do dzieła! Zasady naszych wyzwań możecie znaleść tutaj: Zasady wyzwań.

Życzymy twórczej zabawy i pozdrawiamy

Gościnna Projektantka Kamila i zespół

2 komentarze:

  1. Przepiękne te exploding boxy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwiam prace, cudowne rzeczy wychodzą spod Twoich rączek; myślę cichutko, czy uda mi się dołączyć do zabawy? postaram się! z racji posiadania małej Córeczki róż jest u nas wszechobecny

    OdpowiedzUsuń