poniedziałek, 13 lutego 2017

Wielkanocna wymianka na bogato ☺

Za chwilę rozpoczniemy kolejny sezon świąteczny w związku z czym chciałyśny Was zaprosić na kolejną wymiankę.




Wymianka będzie polegała na wysłaniu do kolejnej osoby z listy paczki, w której znajdą się: świąteczna kartka wykonana własnoręcznie, upominek wielkanocny, warto dołożyć też jakieś przydasie, umilacze typu kawka, herbata, czekolada itd. Można do paczki włożyć książkę ☺










Poniżej szczegółowe omówienie zasad i proszę by każda zainteresowana zabawą osoba się z nimi zapoznała:






1. Do zabawy może przystąpić każdy pełnoletni posiadacz rękodzielniczego bloga, który zgłosi chęć uczestnictwa w komentarzu pod tym postem. /Lista ta będzie podstawą do stworzenia kolejności i drogi przesyłek/.
Blog musi istnieć co najmniej od  sierpnia 2016 i posty są dodawane regularnie!

2. W komentarzu pod tym postem należy podać adres swojego bloga, oraz adres email, a także WYRAŹNIE zaznaczyć czy zgadzamy się czy też nie na wysyłkę za granicę...

3. Paczkę wysyłamy do osoby, następującej po nas. Należy się z tą osobą skontaktować mailowo i ustalić dane adresowe. Informacje kto - do kogo zostaną podane na blogu.Osoba nadzorująca zabawę, czyli ja będę Wam pomagać w ustalaniu danych, jeśli natraficie na jakieś problemy.

4. Wysyłka jest jednorazowa, także osoba która wyśle paczkę w ramach zabawy winna też prezent otrzymać. Jeżeli ktoś wypadnie, wówczas w kolejności jest następna osoba, zapisana po niej.
/To sytuacja awaryjna i mam nadzieję, że takich sytuacji nie będzie/.

5. Wysyłkę robimy listem poleconym TYLKO I WYŁĄCZNIE.

6. Zapisy trwają od dnia dzisiejszego do 5 marca do północy.

7. Wysyłamy najpóźniej 5 kwietnia.

8. Osoby, które się zapiszą proszone są o zamieszczenie u siebie na blogu banerka, przekierowującego do tego posta, a po wysłaniu i otrzymaniu paczki, powinny dodać post podsumowujący zabawę.

9. Każdy, kto chce, by jego zdjęcie znalazło się w poście podsumowującym, proszony jest o wysłanie mailem zdjęcia, celem jego publikacji oraz danych: nick i adres strony.













Wszelkie problemy i pytania zgłaszajcie na maila klubtworczychmam@gmail.com


Zaznaczajcie w komentarzach kto zgadza się na wysyłkę zagranicę ! 


Proszę by zgłaszały się osoby kompetentne, należy pamiętać, że zapisanie się na wymiankę, to honorowe zobowiązanie się do rzetelnego i odpowiedzialnego potraktowania zabawy. Kto nie jest na 100 % pewny, ze zdoła przygotować i wysłać prezent niech się poważnie zastanowi nad udziałem w wymiance.
Tak jak w tytule napisałam paczka ma być bogata dlatego za przygotowanie zabierzcie się odpowiednio wcześnie tak by nikt nie żałował, ze się zapisał, ani nie czuł się pokrzywdzony.

Lista uczestniczek:

1. Gembula - ula@gembala.pl
2. Akrimeks - akrimdoll@gmail.com
3. Rączka Made - pbakiera@yahoo.com
4. Bożena G. - bozenka4312@wp.pl
5. Anulek - harmonia@buziaczek.pl
6. Ania z Zapiecka - winniex@wp.pl
7. Kasia Esme - esmescrap@gmail.com
8. Anulek - harmonia@buziaczek.pl
9. Mamma Mai - monika.hanzel@gmail.com
10. Joanna Perfecka - jperfecka@gmail.com
11. Stylowa 88 - stylowa88@gmail.com
12. Etoile - daria.krys@onet.pl
13. Tynka - tynka.p84@gmail.com
14. Wanda - wanda.borys@wp.pl
15. Rudzia - Bianca - malgoska76@hotmail.com
16. Akrimeks - akrimdoll@gmail.com
17. Asia B - j.bialy@o2.pl
18. Karto_flana - karto_flana@gazeta.pl
19. Szczęsliwy zakątek - bepsz@buziaczek.pl
20. CreaDiva - crea.divvva@gmail.com



28 komentarzy:

  1. Chętnie się zgłaszam :-)
    gembulove.blogspot.com
    ula@gembala.pl
    Wysyłka tylko na terenie Polski.

    OdpowiedzUsuń
  2. uuu fajna sprawa ale mmm nie mam bloga z rękodziełem ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również się zgłaszam :)
    http://akrimdolls.blogspot.com/
    Wysyłka na terenie Polski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha - czy koniecznie trzeba wysłać listem poleconym? bo jak ma być na bogato to lepiej byłoby paczką ;) i czy można zapisać się więcej razy :)

      Usuń
    2. Chodzi o to by bylo potwierdzenie nadania : mozna wyslac listem, paczka, kurierem. Chetnych jak na razie jest niewielu, więc chyba nie ma sensu sie dopisywac kilka razy...

      Usuń
  4. Chętnie wezmę udział :)
    http://raczkamade.blogspot.com/
    pbakiera@yahoo.com
    Wysyłka w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się wysyłka na terenie Polski:)
    http://mojecudawianki1.blogspot.com/
    email bozenka4312@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się jak najbardziej jak można to nawet dwa razy;)
    harmonia@buziaczek.pl http://mecenasia.blogspot.com/ teren grania i po za nią;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja się zgłaszam :)
    na-moim-zapiecku.blogspot.com
    winniex@wp.pl
    Mogę wysłać za granicę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, znów się spotykamy w kolejce, los widać tak chce ;)
    www.esmescrap.blogspot.com
    esmescrap@gmail.com
    Tym razem zgadzam się na wysłanie za granicę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu! :)) adres powinnam mieć, zaczynam szykować paczuszkę :)

      Usuń
    2. Nie mogę się doczekać! Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

      Usuń
  9. jak można to ja jeszcze raz się zgłaszam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję się. Nie wysyłam za granicę. monika.hanzel@gmail.com www.zakatekniezwyklychpomyslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. https://m.facebook.com/umilankijoanki/
    Zgłaszam się. Bardzo chętnie wezmę udział :)
    Mam tylko swoją stronę na facebook'u.
    Wysyłka tylko krajowa.
    jperfecka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. i ja bym chętnie się zapisała, niestety boga prowadzę dopiero od października chociaż rękodziełem zajmuję się dłużej, ale może DT KTM zrobi dla mnie wyjątek :) lubię wymianki i regularnie biorę w nich udział na ART Grupa ATC. http://scrap-artki.blogspot.com/ wysyłka na terenie PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę :) i biorę się za szykowanie Wielkanocnego podarunku, jupi

      Usuń
    2. a i jeszcze dopisuję e-mail: stylowa88@gmail.com

      Usuń
  13. Chętnie wezmę udział.
    Wysyłka na terenie Polski.
    tynka.p84@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie się zapisuję:) wanda.borys@wp.pl Wysyłka na terenie Polski.
    http://wanda-mojatworczosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam wymianki :) z wielką radością się wpisuję :)
    Wysyłka na terenie Polski .
    adres malgoska76@hotmail.com
    http://scrapdogowelowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też zgłaszam się jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również się zgłaszam:) Mogę wysłać poza Polskę:) j.bialy@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. To ja się zapisuję po Asi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. JA również chętnie przyłączę się do zabawy:)Prezent mogę wysłać na terenie PL:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Troszkę się spóźniłam, ale chciałabym, jeśli to możliwe, dołączyć do zabawy. Wysyłam na terenie Polski, a mój email to: crea.divvva@gmail.com

    OdpowiedzUsuń