wtorek, 28 lutego 2017

Wyzwanie Gościnnej Projektantki - Indianie


Witam Was w kolejnym wyzwaniu Gościnnej Projektantki. Dzis gościmy Akrimeks.



Oto co napisała nam o sobie, swoich zainteresowaniach i pasji :


"Witam, jestem Mirka - znana w blogowym świecie jako Akrimeks z bloga http://akrimdolls.blogspot.com/
Jestem niespokojnym duchem - uśmiechniętym, ale czasem też poważnym, rozważna i romantyczna, po prostu jedyna w swoim rodzaju :D Bardzo lubię poznawać ludzi i uczyć się nowych rzeczy, dlatego piszę bloga i tworzę w bardzo wielu dziedzinach rękodzielniczych. Jeszcze kilku chciałabym spróbować, ale ze wszystkich które już poznałam najbardziej lubię scrapbooking, szydełkowanie, szycie, hafty oraz tworzenie biżuterii. Działam też trochę w dekupażu i uwielbiam robić wianki :)"

Moje przykładowe prace :








Nagrodą dla zwycięzcy będzie tygodniowy komplet kolczyków w wybranych przez tą osobę kolorach (zdjęcie poglądowe).





A teraz najważniejsze, czyli temat jaki wybrała Akrimeks:



"Temat mojego wyzwania to Indianie. 
Zainspirować można się samym tematem "Indianie" lub poziom trudniejszy - zrobić indiańskie prace w kolorach z inspiracji, czyli - brązowy, beżowy, biały, żółty i niebieski :)"





Oto jak nasza Gościnna Projektantka poradziła sobie z nim:






Nie zapommijcie o banerku

Powodzenia! :)

3 komentarze:

  1. Piękne prace! Rewelacyjny pomysł z kompletem kolczyków na cały tydzień :)
    I temat! Świetny! Aż żałuję, że jako współtwórca tego bloga nie mogę wziąć udziału w zabawie. Mam nadzieję, że pooglądam tu wiele prac w klimacie Etno :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

  2. Jejjjj nie mogę oderwac oczu !! Piękności <3 gratuluje zdolności i wykonania <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace <3 jestem pod wrażeniem zwłaszcza bransoletki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń