niedziela, 28 maja 2017

Tutorial, czyli krok po kroku - Kartka z przestrzennym balonem

Witajcie serdecznie Drogie Mamy dziś przychodzę do Was z kursem na kartkę z przestrzennym balonem, mam nadzieję, że którejś z Was się przyda.

Potrzebne materiały to :
- papiery (papier ozdobny i papier na bazę), 
- taśma klejąca, kosteczki dystansowe, 
- nożyk, nożyczki, linijka, 
- dziurkacz, lub np. szklanka do obrysowania kółka, 
-sznurek.


 Oto papier, jaki ja wybrałam :

Dziurkaczem w kształcie kółka z falbanką wycięłam potrzebne elementy:


Złożyłam je na pół, kolorową stroną do środka:

Nakleiłam taśmę dwustronną:

i skleiłam:


Kartkę (u mnie z książki), która ma służyć za tło pochlapałam kawą, Wy możecie w tym celu wykorzystać tusze czy mgiełki, w zależności od wybranej kolorystyki:

Kartkę z książki nakleiłam na bazę za pomocą taśmy, zostawiając kilku milimetrowy margines, następnie docięłam jeszcze mniejszy kawałek papieru i umocowałam na nim kosteczki dystansowe:

Uszykowałam dwa kawałki sznurka i przymocowałam w odpowiednim miejscu:

Na osobnej kartce odrysowałam kosz naszego balonu:

Dołożyłam pozostałe elementy by sprawdzić czy jest odpowiedniej wielkości, w razie potrzebny nasz szablon można przyciąć:

Kosz wycięłam z papieru docelowego, zwykłymi kredkami podkreśliłam brzegi:

Element umocowałam na kostkach:

I dokleiłam, tak wygląda gotowała kartka:

W zależności od wielkości pracy można się jeszcze pokusić o dodanie kwiatów, czy napisu. 
Mam nadzieję, że kurs się Wam przyda, przy okazji zapraszam na aktualnie trwające wyzwanie 
Zapraszamy także do udziału w naszym Candy z okazji Dnia Mamy, oraz do innych naszych zabaw i wyzwań.
Pozdrawiam 
Etoile

3 komentarze:

  1. jejciu, super. można spróbować samemu.
    Przydatny tutorial :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka mnie zachwyciła! Wydaje się, że jej wykonanie jest proste :-) tutorial świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnym pomysłem na prezent będzie także podarowanie bukietów takich balonów.

    OdpowiedzUsuń