wtorek, 21 maja 2024

Haftowanie z Coricamo dla początkujących - pierwsze postępy.

Witajcie Kochani,

Teraz już zaczynamy pracę nad haftami.

Oto uczestnicy:

Zestaw nr 1 - leśna łączka wykona
Kinga i Klaudia, której pomagać będzie mama Kasia

Razem z mamą będzie zestaw nr 1 haftował Kuba.



Dla tych co wybrali ten zestaw będzie orientacyjnie tydzień na zrobienie nowego elementu. Moja siostra Renia już rozpoczęłam swój haft. 





****

Możecie zacząć o dowolnego elementu i pod tym postem pokazać zdjęcie,
 które dodać można przez za pomocą żabki na końcu tego postu.
W razie trudności możecie zdjęcia przesłać do mnie na mail-a.

Zestaw nr 2 - Magnolie haftuje Sylwia, której pomagać będzie Mariola.


Zestaw nr. 4 - Pawie piórko będzie haftować synek Agaty.

Ten zestaw będę razem z Wami też ja haftować ( Joasia - joasia&art).
Pokaże Wam jak powstaje moja zakładka.

Oto początek:


Tak wygląd zdjęcie przykładowe tego wzoru.


Zapraszam Was do śledzenia postępów uczestników naszej zabawy.

Będzie kolejny wpis za tydzień, czyli 28 maja
Pokażemy wówczas w podsumowanie postępów po 7 dniach.

Zapraszamy do dodawania link-u poniżej, 
gdzie możecie pokazać zdjęcia waszych prac.

Pozdrawiamy - Zespół KTM.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz