poniedziałek, 16 listopada 2015

Podsumowanie wyzwania Gościnnej Projektantki - Styl skandynawski

Dobry wieczór!
Mamy dla Was dzisiaj podsumowanie wyzwania Gościnnej Projektantki - Styl Skandynawski.
Cieszymy się, że pomimo dłuższej przerwy w prowadzeniu tych wyzwań, tym razem Wasz udział był naprawdę spory.
Oto zgłoszone prace:

Scrap Kraina (Paulina Misiak)


A oto kilka słów naszej Gościnnej Projektantki:


Było mi bardzo miło gościć w Klubie Twórczych Mam , cieszę się ,że tak dużo osób wzięło udział w moim wyzwaniu.
Bardzo ciężko było wybrać, tylko jedną osobę ,ponieważ wszystkie prace były piękne, wyjątkowe i bardzo pomysłowe.
Po dłuższym zastanowieniu postanowiłam wyróżnić trzy osoby :)
Główną nagrodę wygrywa praca która zachwyciła mnie prostotą, perfekcyjnym wykonaniem a co najważniejsze według mnie najbardziej wpasowała się w temat wyzwania. 
Wzywanie gościnnej projektantki wygrywa Scrap Kraina
A teraz jeszcze dwa wyróżnienia :)
Pierwsze wyróżnienie otrzymuje  Handmade by Elżbieta za bardzo pomysłowe pudełko na prezenty.
Drugie wyróżnienie otrzymuje Klarysa za piękną skandynawską karteczkę.
Dziękuję bardzo za wspólną zabawę :)
Wszystkie trzy dziewczyny poproszę o adresy[wysyłam również za granicę]

Serdecznie gratulujemy zwyciężczyni i wyroznionym.
Mamy dla was banerki:




Prosimy o kontakt (np. na skrzynkę klubową, lub podając maila w komentarzu)  w celu wysyłki nagrody.

A jesli ktoś chciałby byc u nas gościnną projektantką to również zapraszamy do zgłoszenia się na naszą klubową skrzynkę: klubtworczychmam (malpa)gmail.com.
Niebawem kolejne gościnne wyzwanie :)

Pozdrowienia!
Zespół

2 komentarze: