piątek, 8 lipca 2016

Lawendowy box i przypomnienie o letnim wyzwaniu scrapowym :)

Witajcie! Dziś chciałam Wam pokazać kolejną lawendową inspirację, oraz przypomnieć o naszym letnim wyzwaniu scrapowym, w którym możecie wygrać cudowną kolekcję ślubnych tekturek Summer wedding od Wycinanki :)

Na specjalne zamówienie mojej Klubowej koleżanki przygotowałam exploding box, z lawendą i turkusem


Digi stempelek pochodzi od Novinki :)


A na jednej z bocznych ścian znajdziecie jedną z tekturek od naszego sponsora:




W środek wkleiłam m.in. prawdziwe, ususzone kwiaty lawendy, dzięki temu box cudownie pachnie :)



A w centralnym miejscu umieściłam szydełkowego anioła z cieniutkiego kordonka.


Jak Wam się podoba box? Jeśli macie ochotę wziąć udział w zabawie, po szczegóły zapraszam tutaj.




3 komentarze:

  1. Piekna praca:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super pomysł na box. Ususzona lawenda pięknie wyglada na ściankach. Śliczny aniołek na środku :)

    OdpowiedzUsuń