sobota, 25 listopada 2017

Dzień Pluszowego Misia

Dzisiaj obchodzimy Dzień Pluszowego Misia. W związku z tym, że święto to przypada w sobotę w wielu przedszkolach dzieci już wczoraj świętowały. Tak też było w przedszkolu Ninki córki od Darii. 



Moje przedszkolaki także wczoraj świętowaly. Nasza sala udekorowana została w misiowe akcenty,  kolorowe obrusy na stole, serwetki, misie papierowe na stolikach. Śmiechom i dobrej zabawie nie było końca. Każde dziecko przyniosło do przedszkola swojego ulubionego misia. Następnie dzieci opowiadały o swoich misiowych przyjaciołach, odtańczyły taniec z misiem, a także ćwiczyły stosowanie wyrażeń przyimkowych: na krześle, pod krzesłem, obok krzesła, przed krzesłem reagując na moje polecenia.  
Zaśpiewaliśmy prostą do nauczenia piosenkę z pokazywaniem na mel. "Mam chusteczkę haftowaną".

Jedna łapka, druga łapka
jestem mały misio. 
Trzecia łapka, czwarta łapka,
a to jest mój pysio. 
Zjadam miodek, lubię miodek
mam już pełny brzuszek.
Teraz sobie smacznie zasnę, 
bo odpocząć muszę. 

Całość zajęć zakończyliśmy wspólnym zdjęciem. Wszystkie dzieci otrzymały też Medale Przyjaciela Pluszowego Misia. 



Pozdrawiam serdecznie, 
Monika.

3 komentarze:

  1. Super te medale, dzieci miały świetną zabawę przy takiej pioseneczce. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Nawet nie wiedziałam ze taki dzien jest:)

    OdpowiedzUsuń
  3. This blog is awesome and very informative keep Sharing this type of blog.

    ทางบ้าน

    OdpowiedzUsuń