czwartek, 30 marca 2017

Wyzwanie Gościnnej Projektantki - Czekoladownik

Witamy w kolejnym wyzwaniu Gościnnej Projektantki, w kwietniu gościmy na blogu Esme.


Oto co nasza Projektantka pisze o sobie :
"Na wstępie chciałam serdecznie podziękować za zaproszenie do gościnnego projektowania. Takie wyróżnienie jest niezmiernie miłym wydarzeniem :)

Mam na imię Kasia, w sieci kryję się pod pseudonimem Esme.

Jestem szczęśliwą żoną i mamą prawie dwuletniej Oleńki, a wkrótce zamieszkamy w naszym nowym domu. W marcu zeszłego roku obroniłam doktorat z chemii polimerów, ale z wielu względów postanowiłam póki co porzucić tę drogę kariery i w listopadzie 2016 roku założyłam firmę, w której oferuję wykonane przeze mnie prace. Moimi pasjami, obok rękodzieła są: praca w ogrodzie, podróże, wycieczki rowerowe i wędrówki górskie. Od niedawna wyjazdy są trzyosobowe, więc rośnie mała wędrowniczka.

Prace plastyczne i manualne towarzyszą mi od dziecka. „Poważniejszym” rękodziełem zajęłam się w lutym 2014r. Tworzę głównie prace scrapbookingowe, mixed media i decoupage . Bardzo lubię mieszać techniki, sprawia mi to wiele frajdy. Jeśli chodzi o pracę z papierem, to najlepiej czuję się w kartkach, notesach, tagach i albumach. Jeśli chodzi o pracę w drewnie to bardzo lubię tworzyć pudełka, szkatułki i kuferki oraz niewielkie dekoracje i zawieszki. Uwielbiam prace mediowe - od małych form, typu tag, po większe prace na podobraziach. Od pewnego czasu próbuję swoich sił w samodzielnym tworzeniu kwiatów: z papieru czerpanego i pianki (foamiranu). Dlatego też prace, które wybrałam, aby Wam pokazać, przedstawiają kartki i tagi, z kwiatami wykonanymi samodzielnie, z elementami technik mixed-media, utrzymane w stylu retro, chabby chic lub romantycznym:


kartka retro z ręcznie robionymi kwiatami papieru czerpanego


romantyczny tag z kwiatami z foarminu własnoręcznie wykonanymi


mediowy tag, który był prezentem w jednej z wymianek

warstwowy tag z kwiatami z foarminu wykonanymi własnoręcznie

Moje prace można obejrzeć na blogu: http://esmescrap.blogspot.com/
Natomiast aby być na bieżąco z informacjami, konkursami i zwiastunami postów, wystarczy zostać obserwatorem mojego fanpejdża:
https://www.facebook.com/pracowniaesme/

A teraz najważniejsze Temat:

Temat wyzwania, który chcę Wam zaproponować, to „Czekoladownik”. Praca może być wykonana dowolną techniką, w dowolnym stylu i kolorystyce, ale musi to być czekoladownik. Poniżej czekoladowniki, które wykonałam na różne okazje:




Nagrodą będzie kilka papierów, tekturek, przydasiów, scrapków, naklejek, kwiatuszków... Wielkie bogactwo i różnorodność, wszystko, co może się przydać w scrapowaniu. Znajdzie się tam również wykonany przeze mnie kwiatuszek z foamiranu :) Na pewno stworzycie dzięki nim wiele pięknych prac – samodzielnie albo ze swoimi dzieciaczkami! A na dokładkę będzie czekoladownik. Ale nie pokażę go teraz, bo to będzie niespodzianka. Oczywiście w środku będzie słodka zawartość ;)
Mam nadzieję, że będziecie się dobrze bawić. Życzę powodzenia!"


A teraz pora na Was, abyście przystąpiły do wyzwania.
Zasady mamy dla was tutaj. Temat jest bardzo aktualny, a okazji do przygotowania słodkiej niespodzianki na pewno będzie wiele.


I jeszcze banerek zabawy:




Życzymy miłej zabawy i powodzenia!


Zespół



P.s. Żabka pojawi sie z małym opóźnieniem.

14 komentarzy:

  1. Kompletnie nie potrafię tworzyć w papierze ami scrapkowac,jednak mocno mnie kusi kwiatek z foamiranu :) będą mi się śnić te czekoladowniki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do odważnych świat należy ☺

      Usuń
    2. to prawda: ) I uczymy się całe życie: ) zwłaszcza kiedy przejrzy się cały blog ;) może nie Podolam wyzwaniu Ale już pierwsze próby podjęte: ) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Witaj Kasiu, miło Cię poznać:) Czekoladownika nigdy nie robiłam, więc dla mnie będzie to podwójne wyzwanie;) Postaram się dołączyć do zabawy, jak tylko mi czas pozwoli:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy ☺ moj pierwszy powstal z kawalkow tapet ☺ takze kombinuj

      Usuń
    2. He he też to jakiś pomysł:) Ja mam tylko kawałek czarnej tapety, więc opada:P Ale coś wymyślę:) Czy czekoladownik ma jakieś standardowe wymiary, czy muszę kupić czekoladę, by dopasować?

      Usuń
    3. Do czekoladki musi pasowac ☺

      Usuń
    4. Witaj, Natalio! Cieszy mnie, że chcesz się bawić razem z nami, mimo niełatwego dla ciebie zadania :)

      Usuń
  3. Czekoladownik to bardzo wdzięczny temat i zawsze aktualny :)) jeśli nie wiecie jak się za niego zabrać może tutorial, który opublikowałyśmy jakiś czas temu pomoże? http://klub-tworczych-mam.blogspot.com/2016/10/czekoladownik-tutorial.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, super, że dołączyłaś link do tutoriala :)
      Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  4. Prace bajeczne, szczególnie te romantyczne! I trzeci czekoladownik! Podziwiam, bo mi daleko jednak do scrapbookingu...
    I życzę dalszego powodzenia we własnym biznesie! :)

    Ja niestety udziału nie wezmę, bo - właśnie, tak jak napisałam wyżej - scrapboking to jednak nie mój świat, a czekoladowników nie robiłam nigdy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i życzenia, takie komentarze niezmiernie radują:)
      Skoda, że nie bawisz się z nami. Ale ja pewnie nie zdecydowałabym się na wyzwanie z szydełkowaniem albo robieniem biżuterii, bo zupełnie się na tym nie znam ;)

      Usuń
  5. Dokładnie na tym tutku pracuję w pocie czoła ;) ja też twierdziłam, że to nie moja bajka (z uwagi na prace z dziećmi tylko taki poziom ogarnęłam) a jednak mnie wciąga I nie mam przy tym żadnych wymyślnych przyrządów :) co więcej już kilka moich mini robótek szydelkowych i koralikowych i inne przydasie się przydały :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekoladownik to bardzo wdzięczny temat. Jak się już raz spróbuje i wiadomo, o co chodzi, to każdy kolejny jest coraz łatwiejszy do zrobienia. I zawsze znajdzie się okazja, aby wręczyć komuś taki słodki upominek :)
      Cieszę się, że udało Ci się odnaleźć w tym temacie i bawisz się z nami :)

      Usuń