poniedziałek, 11 września 2017

Jak zrobić ozdobę choinkową z korków po winie?

Witajcie.
Rozpoczęłyśmy nową zabawę cykliczną "ZRÓB SOBIE OZDOBĘ CHOINKOWĄ" <klik>
Co miesiąc będziemy prezentować kolejne ozdoby, które pojawią się na naszych drzewkach świątecznych. W międzyczasie postaramy się wykonać dla Was także tutki jak poszczególne ozdoby zrobić.
Dziś prezentuję niezwykle proste do wykonania zawieszki zrobione z korków po winie.


Potrzebne będą:

korki po winie
nożyczki
tasiemka/wstążka/rafia
ozdoby papierowe/cekiny/guziki/kryształki, półperełki etc.
ostry nóż
klej na korąco


Można zrobić takie ozdoby z całych korków po winie, ja jednak wolałam coś lżejszego i cieńszego, więc korki pocięłam na plastry ok.1,5 cm


Pocięte kółeczka łączymy ze sobą za pomocą kleju na gorąco, następnie ozdabiamy według uznania...u mnie papierowe gwiazdki, półperełki, kryształki, guziczki i biała tasiemka:



I jeszcze więcej inspiracji, co z korków po winie ŚWIĄTECZNEGO można wyczarować:





Zapraszam do udziału w zabawie "Zrób sobie ozdobę choinkową" <klik>


POZDRAWIAM
tynka

3 komentarze:

  1. A ja jakoś nigdy nie pomyślałam o zrobieniu ozdób z korków, a Twoje inspiracje są cudne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja - aniołki, renifer i choinki są przecudne :) generalnie wszystkie ozdoby są świetne - mogłabym takimi zdobić swoją choinkę i dom na święta

    OdpowiedzUsuń