czwartek, 7 września 2017

Kocyk temperaturowy #11

Kolejny miesiąc za nami, jeszcze cieszymy się ciepłymi dniami i letnimi kolorami w naszych kocykach. Ale jesień tuż tuż, więc i pomalutku zacznie się powrót do znanych już kolorystycznych sekwencji.

W naszej zabawie, wytrwale biorą udział Greenfrog i violka, dopingując nas do wspólnego dziergania :) Dziewczyny serdecznie wam gratuluję wytrwałości i dziękuję, że wciąż z nami jesteście! :)

Oto prace dziewczyn:

Cudne kwadraty Greenfrog:


i niesamowity fraktal violki:



I nasze kocyki:

śliczny karto_flanej


i mój "pstrokatek", którego sporo nadgoniłam i obecnie ma rozmiar 115 x 140 cm, a jeszcze troszkę mi zostało, żeby być z nim na bieżąco.



Niestety, z przykrością informuję, że wycofał się nasz sponsor zabawy sklep welnabawelna.pl który do tej pory nas wspierał i dzięki któremu  mogłyśmy nagradzać kolejne etapy Waszych prac.

Ale, żeby było sprawiedliwie, w tym miesiącu niespodzianka ode mnie powędruje do Greenfrog. 

Pamiętajcie, że jeszcze czeka nagroda na koniec wyzwania! 5 motków włóczki yarnart jeans:


których sponsorem jest sklep meritamonka.pl

Meritamonka

Zapraszamy Was do dalszej zabawy :) Może dołączą dziewczyny, które dziergały z nami przed wakacjami?

Żabka jest aktywna do 5 października.

W imieniu KTM Ania

5 komentarzy:

  1. Śliczne kolory w Waszych pracach! 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem niezmiennie pod urokiem tych wszystkich kocyków.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piekne czerwienie w kocyku karto_flanej! Zazdroszczę takich temperatur :( ja się nie wygrzalam w tym roku...

    Szkoda, ze sponsor się wycofał. Miło mi, ze wyroznilyscie mój kocyk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj dostałam wełny - dzięki Aniu! Mają przepiękne, cukierkowe kolory <3

      Usuń
  4. A mnie Orkan Ksawery na kilka dni odciął od świata i nie zdążyłam pokazać swoich kocykowych poczynań :(

    OdpowiedzUsuń