poniedziałek, 23 listopada 2020

Ludzie listy piszą - PODSUMOWANIE zabawy

Dzień dobry Kochani!

Dziś post z podsumowaniem zabawy "Ludzie listy piszą", zabawy, nad którą nasz zespół absolutnie stracił kontrolę!













Zabawa zaczęła żyć własnym życiem... ale mam nadzieję, że wiecie, że to najlepszy komplement w Waszą stronę? - W stronę uczestników zabawy!

Z wieści jakie do mnie docierały wydaje się, że wszyscy uczestnicy otrzymali list, na który czekali. (jeśli tak nie jest napiszcie do mnie...zaradzimy coś na to) Ba! Na te listy niektóre z Was już odpowiedziały, a wśród rekordowców listowych są i takie ekspresy, dla których -jak mniemam - zostały chyba uruchomione specjalne tunele przekazu...i nawiązała się relacja korespondencyjna. Mam nadzieję, że przesyłki na które czekaliście do Was dotarły... jeśli nie, to wierzę, że jeszcze dotrą. Ale sądzę, że gdyby takie przypadki miały miejsce dalibyście nam o tym znać.

Strasznie się cieszę, że ta zabawa z listami przybrała taką formę... Nie wymagaliśmy od Was potwierdzenia nadania przesyłki, nie było wymogu, że musicie nam przesłać zdjęcie zawartości koperty...nikt nie wymagał aby poza listem w kopercie znalazły się inne rzeczy, czy że macie obowiązek odpowiedzieć na list, który otrzymacie. Odwołaliśmy się natomiast do Waszej wewnętrznej odpowiedzialności i obdarzyliśmy Was zaufaniem. I to rewelacyjnie zadziałało! Stąd też przekorne stwierdzenie, że zabawa wymknęła się nam spod kontroli...a po prawdzie taka była nasza cicha nadzieja i cel... żeby taki był odzew na tą zabawę, bez specjalnego ukierunkowania :)

Bardzo Wam dziękuję za wspólną zabawę... 

Galeria zdjęć została stworzona w oparciu o Wasze zdjęcia, za które również bardzo Wam dziękuję, mam nadzieję, że niczego nie pominęłam, nie podpisywałam jedynie kto do kogo i od kogo coś otrzymał, niech co nieco z aury tajemniczości i intymności korespondencji się ostanie...

 Jeżeli macie tylko ochotę pomyślimy o kolejnej w tej formie, bo
i nam bardzo przyjemnie się pisało...

Dobrego dnia dla Was! Pozdrawiam Was ciepło!

tynka


15 komentarzy:

  1. :):):) baaardzo sympatyczna zabawa, dziekuje Dziewczyny !!!:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacjna zabawa. W kolejnej chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O już czekam na następną odsłonę. Zabawa świetna. Dzięki jeszcze raz. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna zabawa. Nie odważyłam się i chyba żałuję. Ale widzę, że nic straconego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego... Niedługo znów coś wymyślimy :)

      Usuń
  5. Mi też się zabawa bardzo podobała!!! Jeśli będzie kolejna odsłona to chętnie dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Fajnie wiedzieć, że są już chętni na kolejną odsłonę :)

      Usuń
  6. Dziekuje za zabawę :) szczególnie dziękuję Tynce bo to ona dała mi znać że jest tu organizowana taka fajna zabawa :) A ja właśnie jestem w trakcie odpisywania na list osobie od której dostałam jakiś czas temu przesyłkę :) Pozdrawiam wszystkich
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętałam, że od zawsze kartki i listy lubiłas. Cieszę się, że bawiłas się z nami :)

      Usuń
  7. Dziekuje za zabawę :) szczególnie dziękuję Tynce bo to ona dała mi znać że jest tu organizowana taka fajna zabawa :) A ja właśnie jestem w trakcie odpisywania na list osobie od której dostałam jakiś czas temu przesyłkę :) Pozdrawiam wszystkich
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  8. Justynko jeszcze raz dziękuje za zaproszenie i zabawę. Było miło mi otrzymać liat od Loli i napisać do Ciebie. Super zabawa. Może i w kolejnej edycji sie skusze☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. Moja odpowiedź do Ciebie wczoraj poleciała dopiero. Buziaki

      Usuń