niedziela, 8 stycznia 2017

Podsumowanie wymianki świątecznej ☺

Hej Kochane, co prawda jest już po świętach, a my dopiero dzisiaj prezentujemy galerię z mini wymianki z książką.
Nie mam zadnych zgloszen, by ktoś nie dostał prezentu, wiec bardzo sie cieszę, że zabawa się udala.
Czy ktoraś z uczestniczek zdążyła już przeczytać otrzymaną książkę?

1. Etoile do Miroska






2. Mirosek do Karto_flanej





3. karto_flana do Anulka




4. Anulek  do Mafaldy&Mouse





5. Mafalda & Mouse do Moniki Pie





6. Monika Pie  do Agnieszki Miotke





7. Agnieszka Miotke  do Akrimeks



8. Akrimeks do Tynki 





9. Tynka do Szczęśliwwgo Zakątka 





10. Szczęśliwy zakątek do Ani z Zapiecka




11. Ania z Zapiecka  do Kasi Esme 




12. Kasia Esme do Etoile 







13. Etoile do Anulka




14. Anulek do Crea Divy



15. Crea Diva do Iwony Walczak





 16. Iwona Walczak do Maneruki





17. Maneruki do Ani z Zapiecka 



18. Ania z Zapiecka do Etoile 






  1.  Pozdrawiam 

Etoile 

4 komentarze:

  1. Piekne prezenty:) ja wlasnie moja ksiazki czytam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miła zabawa, cudowne prezenty. Książka w "poczekalni"

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję mojej parce :) bardzo lubię takie zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również serdecznie dziękuję moim wymiankowym parom :)) Obie książki były strzałem w dziesiątkę. Moje córki krowy już przeczytane :)

    OdpowiedzUsuń