poniedziałek, 30 stycznia 2017

Wyzwanie gościnnej projektantki- Miłość

Witajcie. Zapraszamy na kolejne ciekawe wyzwanie gościnnej projektantki, którą w tym miesiącu jest Natalia.


Oto, co napisała nam o sobie i swoich pasjach.

Przygodę z blogowym światem rozpoczęłam w 2013 roku. Najpierw zajmowałam się papierową wikliną. Stąd nazwa mojego bloga http://zaczarowanypapier.blogspot.com/. W końcu papierowa wiklina to jak zaczarowany papier. Później zaczęłam poznawać nowe techniki, do świata których wprowadzały mnie moje blogowe Koleżanki. Nauczyłam się sznurów koralikowo-szydełkowych z TOHO. Od roku dzięki licznym zabawom blogowym tworze kartki okolicznościowe. Poznałam też szydełko i haft krzyżykowy. Jest jeszcze wiele technik, które chciałabym chociaż bliżej poznać, jeśli nie opanować, tylko nie wiem, czy na wszystko starczy mi czasu;)

Oto moje prace :




Drzewko z ziarenek kawy


Autko z papierowej wikliny


Exploding box


Owalny koszyczek wykonany z papierowej wikliny


tekturowy wachlarz udekorowany papierową wiklina i kwiatami z bibuły

Po raz pierwszy jestem Gościnną Projektantką. Bardzo cieszy mnie to wyróżnienie. Mam nadzieję, że podołam zadaniu jakie mi powierzono
Temat jaki na to wyzwanie wymyśliłam, to MIŁOŚĆ. W końcu luty to miesiąc, w którym miłość ma swoje największe święto.

Mamy dla was kilka prac inspiracyjnych od Natalii


girlanda z małych szydełkowych serduszek



Bransoletka z koralików toho ze wzorem w serduszka


Ślubny koszyk z papierowej wikliny wypełniony rózyczkami z bibuły ułożonymi w serduszko


Serduszka z papierowej wikliny.


Ale się pięknie, romantycznie zrobiło, prawda?

A teraz pora na Was, abyście przystąpiły do wyzwania. Zasady wyzwań mamy dla was tutaj.

Oto nagroda, jaką Natalia przygotowała dla zwyciężczyni wyzwania. (wysyłka na terenie Polski)


(bransoletka po prawej w oryginale jest w kolorach: bladoszary, bladoróżowy i żółty)


I jeszcze banerek zabawy

Życzymy miłej zabawy i powodzenia!

Zespół

5 komentarzy:

  1. Bardzo nam miło gościć tak utalentowaną osobę :)
    Twoje papierowe dzieła cudne...a prace inspiracyjne naprawdę piękne!
    serduszka z papierowej wikliny i owalny koszyk mnie oczarowały!
    :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ... a czy ten temat można potraktować bardzo luźno? Miłość ma szeeeeerokie znaczenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyłączam się do tynki:) Wspaniałe prace:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace i do tego w różnych technikach :* Natalka to bardzo zdolna Osóbka :)

    OdpowiedzUsuń