czwartek, 20 września 2018

Podsumowanie wyzwania "Buszujący w zbożu"

Zakończyło się wyzwanie Zrobione z mamą - BUSZUJĄCY w ZBOŻU.
Oto galeria prac, jakie zostały przez Was zgłoszone, chociaż tylko trzy to wszystkie piękne :)

1. Agata i dzieciaki <klik>




2. Asia i Tomek <klik>



3. Ania i Agnieszka <klik>


Wyzwanie wygrywa Agata ze swoją gromadką! Piękną ikonę stworzyliście :)
Dla Was banerek i główna nagroda: półroczna prenumerata Świerszczyka.

Åšwierszczyk


Tak jak obiecałam, będzie też drobny upominek ode mnie czyli Ani ;) 

W związku z tym, że temat nie był zbyt łatwy i zostały zgłoszone tylko trzy prace przygotuję drobiazgi dla wszystkich uczestników, tylko proszę o chwilę cierpliwości :)) i oczywiście o kontakt, najlepiej bezpośrednio na moją skrzynkę: winniex@wp.pl

Zapraszamy Was do kolejnego wyzwania "Zrobione z Mamą" pn. SKRZYDLACI PRZYJACIELE





8 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Agatki i jej gromadki oraz dla reszty uczestników.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Agaty i jej dzieciaczków-nagroda i I miejsce jak najbardziej zasłużone, dużo pracy włożyli w wykonanie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też praca Agatko i dzieciaków bardzo się podoba :) Gratulacje dla wszystkich dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję dziewczyny! Temat faktycznie był nie łatwy, siedziałam i dumałam wieczorami co tu zrobić, i jakoś nic mi do głowy wpaść nie chciało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chłopcy mnie dopytują dopytują a ja przegapiłam wpis ale super! Uciesza sie jak im powiem :)

    OdpowiedzUsuń