sobota, 4 maja 2019

Podsumowanie wyzwania Gościnnej Projektantki - Jajko Wielkanocne

Witajcie! Zakończyło się kolejne wyzwanie Gościnnej Projektantki - Jajko Wielkanocne. Przedstawiamy zgłoszone prace:

Karolina














A oto, co napisała w związku z wyzwaniem Ksenia:

"Więc tak. Z racji zaangażowania się w zabawę Agaty Baran razem ze swoimi dzieciaczkami, które stworzyły ciekawe prace, uważam, że byłoby miło, gdyby wygrała, ponieważ zachęcić wszystkie dzieci do takich działań plastycznych to według mnie również sztuka a prace wyszły urozmaicone ;). Natomiast za ciekawą pracę i oryginalne wykonanie dekoracji wielkanocnej chciałabym nagrodzić jeszcze Miroska i przygotowałabym dodatkową paczuszkę z przydasiami, jeśli nie złamałabym zasad panujących w zabawie.

Jeszcze raz bardzo dziękuję za możliwość stworzenia wyzwania i pokazania swoich prac.

Pozdrawiam Ksenia
"

Serdecznie gratulujemy, a dziewczyny prosimy o kontakt z Ksenią - xeona@o2.pl.

Tutaj banerki:



Bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu i zachęcamy do udziału w aktualnie trwających wyzwaniach - szczegóły na pasku bocznym.

Pozdrawiamy,

Zespół KTM

4 komentarze:

  1. Piękne wszystkie prace, brawo.
    Agatka i jej dziećmi sumiennie wykonały jajka chyba we wszystkich znanych mi technikach, jestem pod ogromnym wrażeniem, gratuluję :)
    Ja natomiast bardzo serdecznie dziękuję za docenienie mojej pracy :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ miło czytać tyle ciepłych slow, dziekujemy za wyróżnienie naszej twórczości;) dla nas to przede wszystkim była swietna zabawa!!! Gratuluje tez Miroskowi :) sliczna kompozycja !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, mi szczególnie podobają się prace mediowe Uli i wyszyta zawieszka Karoliny którą obiecałam sobie że kiedyś wyszyję.
    Agaty dzieciaki jak zawsze zakręcone twórczo na całego-dzielna ekipa, brawo:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prace i jak pięknie wykonane.

    OdpowiedzUsuń