czwartek, 30 maja 2019

Wyzwanie Gościnnej Projektantki- Recykling

Witajcie! Pora na kolejne i ostatnie już przed wakacjami Wyzwanie Gościnnej Projektantki, dlatego przedstawiamy Wam Anię. Oto co napisała:

"Witam!

Mam na imię Ania, od kilku lat prowadzę bloga http://aniamamaagnieszki.blogspot.com/ 




Stworzyłam go dla siebie, aby móc na nim uwieczniać nasze wspólnie spędzone chwile, moje i córci Agnieszki. Szybko rozszerzył się o moje prace, 
gotowanie czy fajne miejsca, które odwiedzamy.
Moje zamiłowanie do tworzenia zaczęło się gdy byłam jeszcze dzieckiem
 i trwa do nadal. Na początku było to tylko malarstwo, ale z wiekiem zakosztowałam w wielu technikach.
Tworzę dla siebie, rodziny i przyjaciół, nie mam swojej ulubionej techniki, 
lubię z nimi eksperymentować.

To kilka przykładowych prac:

Świeczki udekorowane techniką decoupage


z Żywicy naszyjniki oraz magnezy z nakrętek do słoiczków


Trampki dostały nowe życie dzięki farbie i pisakom do tkanin


Robaczki z żarówki jako dekoracja 
na balkon wśród kwiatków oraz lampy na balkon z butelek po winie stylizowane 
na latarnie morskie.


Notesiki z zdjęciami zrobione techniką scrapboking


spróbowałam też dziewiarstwa i powstało kilka makatek i biżuterii



Malowanie też czasem do mnie wraca, tutaj ptaki malowane akwarelami


Lubię też korzystać z darów natury a tutaj przykład jednej z moich prac - jesienny wianek na drzwi


Tematem mojego wyzwania będzie recykling, to może być praca w całości recyklingowa lub z użyciem jednego elementu.

Powyżej możecie przyjrzeć się moim pracom recyklingowym, żarówkowe robaczki, magnesy z wieczek ze słoiczków (za to słoiczki posłużyły za małe lampioniki
 do ogrodu), zszarzałe trampki które prawie już w koszu wylądował stały się kolorowe czy butelki latarnie

Nagrodą jest naszyjnik, a jakże recyklingowy bo stworzony ze starych jeansów, które miałam wyrzucić oraz kilka drobiazgów do tworzenia różnymi technikami. Pakiecik taki jak całą moja twórczość, różnorodny :)


Tutaj banerek dla chętnych:


a tu zasady naszych wyzwań.

Nadal zapraszamy też chętne osóbki, które chciałyby u nas wystąpić gościnnie - szczegóły tutaj.

Pozdrawiamy,

Zespół KTM



3 komentarze:

  1. Aniu miło Ciebie bliżej poznać :) Pięknie tworzysz, a ta różnorodnośc jest niesamowita! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Aniu :) piękne prace tworzysz :)
    Mam pytanie co do wyzwania, czy praca z papierowej wikliny może być zgłoszona? w końcu to drugie życie gazety;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak napisałaś, gazeta zamiast do śmieci zostanie wykorzystana, pewnie że może być :)

      Usuń