czwartek, 15 czerwca 2023

Haftowana zakładka z motywem kwiatowym - konkurs

 


Witajcie, w związku z tym, że czerwiec jest miesiącem zakładek, chciałabym wam przestawić krótki tutorial o tym jak wykonałam zakładkę z motywem kwiatowym.

Na początku wybrałam wzór, który chciałabym wyhaftować i przygotowałam potrzebne materiały:

- kanwa plastikowa 14 ct,

- mulina ariadna,

- nożyczki,

- materiał bawełniany,

- flizelina do podklejenia,

- klej magic,

- koraliki,

- sznurek.


Następnie wyhaftowałam wybrany wzór, użyłam dwóch nitek muliny, tło wyhaftowałam półkrzyżykiem.





Do wykończenia lewej strony zakładki użyłam bawełnianego materiału podklejonego filzeliną. Materiał przykleiłam klejem magic.


Następnie wykonałam zawieszkę ze sznurka i koralików i przymocowałam ją karabińczykiem do zakładki.

Dla fanów haftu krzyżykowego i zakładek przygotowałam również konkurs na moim kanale na You Tube. W filmiku wyjaśniam zasady konkursu, warunkiem udziału w konkursie jest subskrybcja mojego kanału, link znajdziecie poniżej:

Życzę wam miłego haftowania tik_mama

2 komentarze:

  1. Ładny wzór haftu. A ja w moich zakładkach zapomniałam o "ogonkach" :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, zawsze można dorobić "ogonek" :)

    OdpowiedzUsuń