poniedziałek, 5 czerwca 2023

Wakacyjna torba dla hafciarki i nie tylko.

    Wakacje już tuż, tuż. Robi się coraz cieplej i przyjemniej. Więcej czasu spędzamy poza domem. 
Co jeśli nie chcecie rozstawać się ze swoimi robótkami?

    Mam dla was ciekawe rozwiązanie, a jest nim torba na hafciarskie robótki, w której zmieścicie wszystko co jest niezbędne do haftowania. Torba ta może posłużyć też na inne ręcznie wykonywane prace (szydełkowe, druty itp.)

Tak prezentuje się torba, którą uszyłam specjalnie na wakacyjne wyjazdy:



    Właściwie to dopiero niedawno rozpoczęłam przygodę z maszyną, więc może wykonanie nie jest bardzo profesjonalne. Do uszycia torby użyłam:

* dwóch różnych materiałów bawełnianych zakupionych na allegro,
* folii pcv. również zakupionej na allegro,
* zamek błyskawiczny,
* filzelina do usztywnienia,
* koralików do zamka.

Wymiary dostosowałam do rozmiarów mojego tamborka. Torba mieści moje wszystkie robótkowe "przydasie" i dla osób które mają wprawę w szyciu maszynowym nie jest trudna do wykonania.

Nagrałam również tutorial jak wykonać podobną torbę, film możecie obejrzeć na moim kanale: Twórcza i kreatywna mama, linki znajdują się poniżej:



Przedstawiam również moje poprzednie torby:






    Być może taki pomysł na wakacyjne wyjazdy z ukochanymi robótkami przypadnie wam do gustu, dajcie koniecznie znać co sądzicie.

Pozdrawiam serdecznie: tik_mama

6 komentarzy:

  1. Fajny pomysł, tylko spróbuj może dodać większe zdjęcia, bo nawet po powiększeniu nic nie widać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze postaram się zrobić lepsze zdjęcia, zapraszam do obejrzenia filmów, tam widać lepiej. 😉

      Usuń
    2. Poprawiłam jakość zdjęć. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    3. Super! Wszystko idealnie widać, za filmiki to ja dopiero w weekend mogę się zabrać :) Bardzo fajne te torby, a jeszcze cieszą wzorami i kolorami :) - nie tylko praktycznością.

      Usuń
  2. Ekstra pomysł i wykonanie, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń