sobota, 19 sierpnia 2017

Chwila dla mamy

Każda mama to kobieta zatrudniona na pełny etat - i to nie taki zwykły, 
czyli osiem godzin dziennie lub inaczej czterdzieści godzin tygodniowo..
Mamy pracują 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu - tak naprawdę zawsze coś robimy, zawsze musimy czuwać.. W końcu mamy są niezniszczalnie, co nie?:)
Ale my też potrzebujemy chwili wytchnienia, a ona - jeśli nam się już zdarzy - to wieczorem. Wszyscy wiemy, 
że wieczorem najlepiej ogląda się filmy, najlepiej z pysznymi przekąskami i procentami;)
Po ciągłym oglądaniu Winx, Krainy Lodu oraz Biedronki i Czarnego Kota, mam ochotę na coś "dorosłego":) 
No prawie dorosłego, bo u mnie zawsze na szczycie listy są filmy...o wampirach;) 
a najważniejsze z nich to "Saga Zmierzch"..

Źródło link

Nie da się ukryć, że chyba najczęściej do tej serii wracam, ale nie tylko..
Jest jeszcze wiele fimów, które bardzo lubię i to o różnej tematyce...

Źródło link

Źródło link

Źródło link

Źródło link

Źródłolink

Źródło link

Źródło link

Źródło link

No..można powiedzieć, że same starocie, ale takie jak dla mnie są najlepsze:) Mogłabym tu jeszcze więle więcej wymienić, ale tak naprawdę każda z nas jest inna, każda ma swoje ulubione filmy, które choć na krótką chwilę pomagają się jej oderwać od rzeczywistości i wyluzować..
Miłoo mi będzie, jeśli choć króciutko w komentarzach pochwalicie się swoimi ulubionymi filmami...:)
Miłego oglądania;)


1 komentarz:

  1. Poza Wampirami (które tylko czytałam) nie są mi znane filmy. Skorzystam i wyłonię coś z tej listy do oglądania.
    przydatna sprawa.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń