środa, 21 sierpnia 2024

Lipcowe wyszywanki Jagody

 

Lipcowe wyszywanki

Witajcie, kontynuując cykl hafciarskich podsumowań należy rozliczyć lipiec. Postawiłam mniej krzyżyków ale to nie oznacza, że to był mniej udany miesiąc.

W lipcu wyhaftowałam 10 708 krzyżyków, pracowałam przy 5 projektach:

1.       Sampler różany,

2.       Sampler Jagodowy,

3.       Sampler ptasi,

4.       Ptaszek z porzeczką,

5.       Zegarki.

 






Najwięcej czasu spędziłam przy haftowaniu mikrowzorów do zegarków, które pokazałam na swoim stoisku w Tychowie. Przygotowania do wystawy rękodzieła były bardzo pracochłonne ale też i owocne. Idąc za ciosem zgłosiłam się na kilka kolejnych imprez plenerowych, gdzie będę prezentowała swoje prace.

 

Film z podsumowania lipca możecie zobaczyć na moim kanale na You Tube.

https://youtu.be/X5mS26JikUs

Jagoda tik_m

1 komentarz: