sobota, 10 sierpnia 2024

Mama czyta: O, Ida. Ada Kussowska


 O, Ida

Ada Kussowska

Powiem Wam takiej książki jeszcze nie czytałam. Niby obyczaj o trzech kobietach pracujących w korporacji ale napisała jest takim „innym” językiem, że na początku bardzo mi to przeszkadzało a potem już się przyzwyczaiłam. Hahaha. Na początku autorka chciała przybliżyć nam bohaterki ale dla mnie było to dość nudne i drażniła mnie ilość porównań jaką stosuje w całej książce. Dopiero wczytując się dalej dałam ponieść się tej lekturze i okazała się bardzo dobra.  Akcja toczy się na Śląsku, w Katowicach, w KTW – reprezentacyjnym wieżowcu – wszystkie to miejsca znam, bo mieszka tuż obok. Do tego jeszcze w książce pojawiają się śląskie zwroty (co bardzo mi się spodobało), więc czytając książkę poczułam się jakby ktoś opowiadał mi o swoich sąsiadkach. Historia trzech dziewczyn z korporacji, które pragną stałych związków, ale ich przeszłość nie zawsze im na to pozwala jest bardzo ciekawa. Im fabuła się bardziej rozwija tym robi się pikantniej aż w końcu pod koniec aż kipi seksem. Oj, jest ostro . Koniec mnie rozczarował, bo okazało się, ze jest to tom 1 i historie miłosne dziewczyn doszły do punktów kulminacyjnych i nie wiem co dalej. Będę musiała poczekać na kolejną książkę Ady Kussowskiej. Muszę przyznać, że debiut udał się jej świetnie. Pokazała czytelnikom coś nowego, powiedziałabym nowoczesnego i nawet dałam się do tego przekonać, choć na początku „ nie podchodziła” mi na książka.

Życie w korporacji, sex z przełożonym, randki polegające na zaspokojeniu seksualnym, gry słowne z podtekstem a to wszystko otoczone opisami z górą śmiesznych porównań to wszystko i jeszcze więcej znajdziecie w debiutanckiej książce Ady Kussowskiej.

Wydawnictwo Zysk i S-ka

Polecam

Joanna-JB


1 komentarz: