wtorek, 6 sierpnia 2024

Relacja z wystawy rękodzieła w Tychowie

 


Relacja z wystawy rękodzieła w Tychowie

Witajcie,

27 lipca zostałam zaproszona przez Gminny Ośrodek Kultury w Tychowie, abym zaprezentowała swoje prace, na corocznej imprezie pt. „Tychowo na Ludowo”

Na własnym stoisku zaprezentowałam prace wykonane haftem krzyżykowym min. obrazy, ozdoby, zegarki. Stoisko budziło dosyć spore zainteresowanie, pojawiło się również zdziwienie, że tak młoda osoba zajmuje się mało popularnym haftem. Podczas wielu godzin imprezy udało mi się nawet pohaftować, co przyciągało uwagę uczestników.

Na imprezie plenerowej można było również nauczyć się sztuki garncarstwa i wikliniarstwa. Zabawę uświetniały przyśpiewki zespołów ludowych. Było kolorowo i wesoło, mimo wielu obaw pogoda nam dopisała.

Takie wystawy to szansa przekazania swojej wiedzy i zamiłowania do haftu, być może to spowoduje, że haft nie zaginie a będzie przekazywany kolejnym pokoleniom.

Poniżej link do relacji z wystawy:

https://youtu.be/_qUyORDawSQ



Pozdrawiam

Jagoda_tikm

1 komentarz:

  1. Fajnie że miałaś co wystawić, bo ja mimo, że sporo haftuję to wszystko rozdaje..... coś od rodziców i braci bym zebrała a tak kiszka .... pięknie że mogłaś się zaprezentować, mam nadzieję że haft nie zginie 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń