piątek, 10 stycznia 2014

Tutorial kartka na dzień Babci/ Dziadka

A oto mój prosty (bo jak wiecie ja nie kartkowa) tutorial na krtkę z okazji dnia Babci czy Dziadka, oczywiście według tego wzoru można zrobić również inne kartki np na imieniny czy urodziny.
Potrzebne nam będą
- baza kartki
- papiery do tworzenia kartek w pasującej do siebie kolorystyce
- tasiemki, koraliki
- kwiatki (ja robiłam je własnoręcznie, z kolorowego papieru według TEGO kurs, bardzo go lubię bo nie potrzeba do tworzenia kwiatków specjalnych dziurkaczy)
- oczywiście nożyczki, klej
- banerki

Naklejamy na bazę kartki pierwszy kartonik
Później kolejny, ja go przycięłam dziurkaczem brzegowym ale nie jest to konieczne, można go przyciąć ozdobnymi nożyczkami bądź pozostawić prostokątny
A teraz największy
Mamy już tło naszej karteczki, teraz zajmijmy się ozdabianiem, naklejamy tasiemki

W tym momencie potrzebny nam bedzie banerek, ja zrobiłam dla Was dwa takie banerki z okazji Dnia Babci i Dziadka, można też po prostu wybrany przez Was tekst wydrukować na drukarce.

Banerek drukujemy i naklejamy na kartonik
I na jeszcze jeden kartonik po czym na gąbkach dystansowych naklejamy na kartce (oczywiście można bez)
Dodajemy ozdoby, ja przygotowałam koraliki na druciku i kwiatki
Naklejamy 3 warstwy kwiatów a do środka wklejamy koraliki
To koniec karteczka gotowa

4 komentarze: